'Westen staat op kruispunt' | Het land van Wierd Duk | Podcast

• zondag 27 oktober 2024
  • Categorie:
  •  ,,De toekomst van de vrije wereld hangt er vanaf”...

27-10-2024

Het belang van de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen kan niet worden overschat, zegt verslaggever Wierd Duk in een nieuwe aflevering van de podcast Het Land van Wierd Duk. ,,De toekomst van de vrije wereld hangt er vanaf”. Duk ziet een ‘angstaanjagende’ polarisering in onze samenlevingen. ,,Als je kijkt hoe nu migratiedeskundige Jan van de Beek wordt aangevallen vanuit het linkse kamp, het is huiveringwekkend. Omdat hij met onwelgevallige feiten komt.” Ook de berichtgeving over de oorlog in het Midden-Oosten lijdt zeer onder dit politieke tribalisme, vindt Duk:,, Israël is de agressor, punt uit. Er is geen enkele nuance meer in de meeste media.” Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport:    / @telesport300   Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook:   / telegraaf   Instagram:   / telegraaf.nl   Twitter:   / telegraaf   #TELEGRAAF

De Telegraaf