Paul Buitink's visie over nieuwe wereldorde, BRICS en goud als veilige haven - Business Class

• dinsdag 1 oktober 2024
  •  Paul Buitink was zondag 29 september te gast bij RTL Business Class,....

1-10-2024

Paul Buitink was zondag 29 september te gast bij RTL Business Class, het programma van Harry Mens. De goudprijs staat op recordhoogtes en is de afgelopen jaren gemiddeld met 9% per jaar gestegen. Paul legt uit dat goud historisch gezien een veilige haven is, vooral in tijden van onzekerheid. Terwijl geld in waarde kan dalen, behoudt goud zijn waarde. Het edelmetaal is daarom de bewezen manier om je vermogen te beschermen. Ook bespreekt hij de zilverprijs, BRICS, dollar en de goudaankopen van centrale banken. Overweegt u om goud en zilver aan te kopen? Dat kan via de volgende website: https://bit.ly/3xxy4sY Twitter: @Hollandgold:   / hollandgold   @paulbuitink:   / paulbuitink   Let op: Holland Gold vindt het belangrijk dat iedereen vrijuit kan spreken. Wij willen u er graag op attenderen dat de uitspraken die worden gedaan door de geïnterviewde niet persé betekenen dat Holland Gold hier achter staat. Alle uitspraken zijn gedaan op persoonlijke titel door de geïnterviewde en dragen zo bij aan een breed, kleurrijk en voor de kijker interessant beeld van de onderwerpen. Zo willen en kunnen wij u een transparante bijdrage en een zo volledig mogelijk inzicht geven in de economische marktontwikkelingen. Al onze video’s zijn er enkel op gericht u te informeren. De informatie en data die we presenteren kunnen verouderd zijn bij het bekijken van onze video’s. Onze video’s zijn geen financieel advies. U alleen kunt bepalen hoe het beste uw vermogen kunt beleggen. U draagt zelf de risico’s van uw keuzes. Bekijk onze website: https://www.hollandgold.nl