Kijk: De boodschap van Mike Yeadon (ex-vicepresident Pfizer) waarvan ze niet willen dat jij hem ziet

• vrijdag 4 oktober 2024
  •  De autoriteiten wilden kennelijk niet dat mensen de boodschap te zien zouden krijgen.

Robin de Boer 4-10-2024

Help ons door deze informatie met iederen die je kent op je socials te delen!

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:25

In het Britse parlement spraken diverse artsen, wetenschappers en deskundigen eind vorig jaar op uitnodiging van toenmalig parlementslid Andrew Bridgen over vaccinatieschade, oversterfte en andere onderwerpen. Er waren ook meerdere parlementsleden bij aanwezig.

Mike Yeadon, oud-vicepresident van Pfizer, had een videoboodschap voorbereid, maar die kon niet worden afgespeeld.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

John Bowe, die de bijeenkomst organiseerde met Bridgen, laat nu weten dat de autoriteiten op het laatste moment een andere ruimte ter beschikking hadden gesteld, waar de audiovisuele apparatuur niet werkte.

De autoriteiten wilden kennelijk niet dat mensen de boodschap te zien zouden krijgen. Bowe en Bridgen hebben de video daarna zoveel mogelijk verspreid via sociale media.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Volstrekt onmogelijk

In de video zegt Yeadon, een bioloog die meer dan 30 jaar in de biofarmaceutische industrie heeft gewerkt, dat de zogenaamde vaccins doelbewust zijn ontwikkeld om mensen te beschadigen.

Van een pandemie of een noodtoestand was volgens hem geen sprake. Veel mensen stierven in ziekenhuizen omdat ze aan de beademing werden gelegd. In verzorgingstehuizen kregen veel mensen kalmerende middelen waar ze aan zijn overleden. Dat was de pandemie, benadrukte Yeadon.

En toen kwamen de vaccins. Het is volstrekt onmogelijk om in zo’n kort tijdsbestek een complex biomedisch product te ontwikkelen, testen, evalueren, produceren en op wereldwijde schaal te lanceren, zei hij. Dat duurt minstens zes jaar.

17 miljoen mensen

Deze giftige prikken werden vervolgens in miljarden armen geramd, met als gevolg dat 17 miljoen mensen zijn overleden. Er komen nog meer injecties als we er niets tegen doen, waarschuwde Yeadon.

Er was geen pandemie en de leugen werd in stand gehouden om mensen en masse te vaccineren, concludeerde hij. De bioloog zei tot slot tegen de parlementariërs, die hij dus niet kon toespreken, dat ze de mogelijkheid hebben om deze misdaad te stoppen.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl