Geopolitieke Wereldtheater

• zaterdag 5 oktober 2024
  •  In dit gesprek praat Shohreh met Jeroen Pols over de huidige staat van de wereld,.....

4-10-2024

Geopolitieke Wereldtheater

In dit gesprek praat Shohreh met Jeroen Pols over de huidige staat van de wereld, de geopolitieke propaganda, en de steeds heviger wordende poppenkast die ons dagelijks omringt. Het lijkt alsof alles wordt ingezet om mensen af te leiden, terwijl de globalistische agendapunten in rap tempo worden doorgevoerd. Mensen worden beziggehouden en kijken ondertussen de andere kant op. Maar wat is nu eigenlijk correct en wat niet? Moet je altijd één kant kiezen, en wie heeft gelijk?

Deze en vele andere onderwerpen komen aan bod in dit boeiende gesprek. We wensen je veel kijkplezier met dit interessante en prikkelende gesprek!

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!