Een Covid-verhaal van een arts

• dinsdag 15 oktober 2024
  • Een Covid-verhaal van een arts

Robin de Boer 15-9-2024

Help mee door deze informatie met iedereen op je social media te delen!

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:28

Een arts laat mij weten dat hij op zondag 29 maart 2020 om 10 uur ‘s ochtends een ernstig zieke man een medicijn gaf waarmee de persoon in kwestie om 16.30 uur klachtenvrij was.

Omdat tot dan in heel Nederland gemeld werd dat er geen medicijn tegen corona bekend was, stuurde de arts – officieel geen huisarts meer, maar wel medisch actief – diezelfde avond een e-mail naar het ministerie van Algemene Zaken, het ministerie van Volksgezondheid en dagblad Trouw met bovenstaande melding en zijn bereidheid om aan verder onderzoek mee te werken.

Op 5 april 2020 deed de arts een beroep op de Kroon omdat hij in de week ervoor geen enkele blijk van interesse van bovengenoemden had ontvangen bij een sterftecijfer van minstens 10 personen per dag.

Stalinistische streken

Hij stuurde een e-mail aan het Kabinet van de Koning: ‘Majesteit, iedereen papegaait elkaar na dat er geen medicijn tegen corona bestaat, maar het lijkt erop dat ik een middel gevonden heb en men niet wil reageren’.

Enkele dagen later ontving hij een brief met de aankondiging dat zijn bericht was doorgestuurd naar Volksgezondheid.

Weer een week later, op 12 april 2020, ontving de arts een aangetekend schrijven van de invalminister, Martin van Rijn, waarin hem werd meegedeeld dat er voor vaccinatie gekozen was en men geen ander bericht wilde horen.

“Als men nog iets anders van mij zou vernemen, kon ik bezoek van de Inspectie verwachten. Van deze stalinistische streken ben ik niet geschrokken, maar heb de publiciteit verder wel gemeden. En ben doorgegaan met het middel voorschrijven en verstrekken.”

Zeker 500

De arts heeft ongestoord mensen met corona behandeld met om te beginnen dat middel. Daardoor is er niemand van de zeker 500 op die manier behandelden in het ziekenhuis opgenomen of overleden.

Hij heeft de vaccinatie vanaf 1 maart 2020 afgeraden wegens volgens hem onjuiste argumentatie van de overheid.

“Desondanks hebben een aantal van mijn kennissen zich toch laten vaccineren tegen corona. Daarvan zijn er zes onder uiterst opmerkelijke omstandigheden aan een niet als gebruikelijk of te verwachten of verklaarbare ziekte overleden.”

Naam bij de redactie bekend.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

En toch zijn er idioten die naar het prikstation lopen om zich te laten prikken. Dat sommigen al zwaar ziek zijn van de prikken maakt niet uit, ze blijven er in geloven ondanks dat vrienden of kennissen er aan zijn overleden.