De wereld staat in brand, onze regering kissebist over bordjes bij een AZC #DDDP

• zondag 6 oktober 2024
  • Categorie: , ,
  •  Is dit kabinet nog te redden?

6-10-2024

De wereld staat in brand, onze regering kissebist over bordjes bij een AZC #DDDP

Een jaar na 7 oktober staat de wereld in brand, maar ons land is stuurloos. De totaal besluiteloze regering Schoof kissebist over terugkeerbordjes bij de AZC's terwijl in Libanon vluchtelingen de grens oversteken naar Syriƫ (!), waar het veiliger is. Niemand maakt zich druk over integratie, terwijl het antisemitisme met de week groeit. Dat het zo niet verder kan met dit extraparlementaire misbaksel snapt iedereen inmiddels wel. Maar wat moeten we dan? Nieuwe verkiezingen? Een nieuwe regering, zonder NSC? Wie verlost de regering Schoof uit haar lijden? Marianne Zwagerman en Maurice de Hond nemen het samen met jou door in een nieuwe aflevering van Dwars door de Politiek. Elke zondagochtend om 11.00 uur live op YouTube, X en Linkedin. Je wekelijkse subsidievrije lichtpuntje tussen #WNLopZondag en #Buitenhof. Kijk en praat met ons mee. We maken het programma gratis te zien voor iedereen. Wil je ons werk steunen? Word dan lid van de Club van Dwarskijkers op DwarsNieuws.nl of lid van Maurice.nl. Het kost bijna niks, maar helpt een hoop.