al drie jaar controleur van de macht

• zondag 27 oktober 2024
  • Pieter Stuurman spreekt met Pepijn van Houwelingen, Tweede Kamerlid voor Forum voor Democratie en Arjen Pasma, Homeopaat en columnist van De Andere Krant.

27-10-2024

In de 29e aflevering van De Andere Tafel spreekt de vaste presentator Pieter Stuurman met Pepijn van Houwelingen, Tweede Kamerlid voor Forum voor Democratie en Arjen Pasma, Homeopaat en columnist van De Andere Krant. Van Houwelingen is vorige week veroordeeld vanwege het delen van een Meme en bespreekt deze zaak.

Bestel kaarten voor het Free speech event met Pepijn van Houwelingen verzorgd door café Weltschmerz - vrijdag 1 november 2024; https://tinyurl.com/FREE-SPEECH-event --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://www.cafeweltschmerz.nl/maande... Wil je meer video's bekijken en op de hoogte blijven via onze nieuwsbrief? Ga dan naar: https://www.cafeweltschmerz.nl/videos/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!