353 Brief aan Premier Netanyahu. Afzender Ab Gietelink

• maandag 14 oktober 2024
  • Open Brief Netanyahu

14-10-2024

Geachte heer Netanyahu, Israël heeft tot zoverre volledig gefaald om vertrouwenwekkende en samenwerkende relaties met haar buren op te bouwen. Zij zal dat met U aan het roer ook waarschijnlijk niet doen. U heeft in de wereld veel vijanden gemaakt en dat bedreigt de toekomst van uw land. U wordt in Israël zelf vervolgt voor corruptie en staat op de arrestatielijst van het Internationaal Strafhof. Meneer Netanyahu, U bent een groot gevaar voor de toekomst van de staat Israël en dient in haar belang te vertrekken. XXX De toekomst van Israël en de landen en volkeren in het Midden-Oosten dient duurzaam en vreedzaam te zijn. Daarvoor is het allereerst zaak dat de VN, de staat Palestina volledig erkent, om vervolgens Israël en Palestina een confederatie-verdrag op te leggen. XXX Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Beste kijkers, Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.tv/donaties. Hartelijk dank. XXX

Ab Gietelink vergeet dat het geduld van Israël met de dagelijkse raketbeschietingen en de moord op meer dan duizend vredelievende burgers zo langzamerhand wel eens genoeg is. Veel zogenaamd vredelievende palestijnse burgers hebben van jongs af aan met de paplepel ingegoten gekregen om Joodse mensen te vermoorden, hoe in hemelsnaam kan je met dergelijke op moord beluste buren leven???