World Economic Forum vertelt eindelijk de waarheid over Covid: Het was een ’test’ van onze gehoorzaamheid aan de zich snel vormende nieuwe wereldorde

• zaterdag 7 september 2024
  • Categorie: , , ,
  •  COVID-19 was de test van sociale verantwoordelijkheid

7-9-2024

Ze wilden weten hoeveel mensen zich zouden schikken naar een complete herordening van hun leven, gebaseerd op geen enkele wetenschap, alleen op willekeurige bevelen, waarvan sommige grensden aan absurditeit.

Ik heb al lang gezegd dat Covid 19 opzettelijk werd gelanceerd door een klein aantal mensen in de globalistische roofridderslasse met maar één reden – als een bètatest voor de komende technocratische nieuwe wereldorde, schrijft Leo Hohmann.

Nu komt het World Economic Forum naar buiten en geeft bijna toe dat dit precies de reden was waarom de Covid-19 “pandemie” moest plaatsvinden.

Het WEF plaatste vrolijk het volgende fragment op de “My Carbon” pagina van hun website waar ze een lans breken voor zogenaamde smart cities, wat gewoon een andere term is voor 15-minutensteden.

De eerste van de drie “ontwikkelingen” die volgens het WEF moeten plaatsvinden voordat de wereld kan evolueren naar zijn utopische visie van “slimme en duurzame steden,” is naleving van de beperkingen op onze vrijheid. Het schrijft:

1. COVID-19 was de test van sociale verantwoordelijkheid – Een enorm aantal onvoorstelbare beperkingen voor de volksgezondheid werden aangenomen door miljarden burgers over de hele wereld. Er waren wereldwijd talloze voorbeelden van het bewaren van sociale afstand, het dragen van maskers, massale vaccinaties en het accepteren van toepassingen voor het traceren van contacten voor de volksgezondheid, die de kern van individuele sociale verantwoordelijkheid aantoonden.

Ze waren ons aan het testen. Daar ging het om bij Covid. Ze wilden zien hoeveel van ons onze individuele vrijheid en individuele soevereiniteit zouden opgeven door te voldoen aan een “nieuw normaal” dat bestond uit beperkingen die grensden aan het absurde. Waarom was het bijvoorbeeld “veilig” om te winkelen bij Lowe’s of Home Depot, maar onveilig om te winkelen bij een klein bedrijf of naar de kerk te gaan? Waarom was het OK om naar stripclubs te gaan in Michigan, maar kon je geen zaden voor een tuin kopen?

Wat het WEF suggereert met haar bovenstaande verklaring is dat om “duurzaam” te zijn, mensen en samenlevingen zich zullen moeten schikken naar een nieuwe meer autoritaire wereldorde. Stel geen vragen. Neem geen toevlucht tot logica. Gehoorzaam gewoon.

Zouden we gehoorzaam zijn als we geconfronteerd werden met idiote nieuwe wetten en regels, zoals het dragen van gezichtsluiers om wat een aerosolvirus zou zijn tegen te houden, en in het openbaar twee meter uit elkaar te staan en ons te onderwerpen aan een nooit eerder gebruikte, op het mRNA-gen gebaseerde injectie zonder licentie? Ze zeiden dat het goed voor je was, dus stroop je mouwen op. Stel geen vragen. Als je dat wel zou doen, zou je je baan kunnen verliezen en behandeld worden als een maatschappelijke verschoppeling. Veel mensen verloren vrienden of zelfs naaste familieleden door deze monsterlijke “test” van onze bereidheid om kritiekloos te doen wat ons gezegd wordt.

Bijna vijf jaar later geeft het WEF, waarschijnlijk het machtigste non-profit publiek-private samenwerkingsverband ter wereld, toe dat het allemaal een test van onze wil was en viert het feit dat de meesten van ons voor de test zijn gezakt (of met vlag en wimpel zijn geslaagd, afhankelijk van hoe je het bekijkt).

Ze wilden weten hoeveel van ons onze dienstbaarheid aan het wetteloze, fascistische beestensysteem zouden bewijzen door te voldoen aan “onvoorstelbare beperkingen”, waarvan er vele uit het niets zijn ontstaan zonder enig wetenschappelijk bewijs dat ze ook maar iets bijdragen aan de volksgezondheid.

De top gezondheidsbureaucraat van de Amerikaanse overheid, Dr. Anthony Fauci, gaf onlangs toe dat er geen wetenschap ten grondslag lag aan zijn beslissing om Amerikanen te verplichten om sociale afstanden van een twee meter van elkaar te houden.

Ze wilden gewoon zien hoeveel van ons onze trouw zouden bewijzen aan de “autoriteiten”, mensen in witte jassen of pakken met stropdassen.

De bètatest die bekend staat als Covid-19 bewees opnieuw de geldigheid van het Milgram Experiment. Dit experiment werd in 1961-1962 uitgevoerd door Stanley Milgram, professor aan de universiteit van Yale. Het toonde aan dat de overgrote meerderheid van de Amerikanen een wet of bevel zou gehoorzamen waarvan ze wisten dat het verkeerd was als het bevel afkomstig was van een officiële autoriteit. Een alarmerende 65 procent van de Amerikanen zou met tegenzin hun eigen geweten schenden en het bevel gehoorzamen, zelfs als ze wisten dat het zou leiden tot de dood van een onschuldig persoon.

Uit Wikipedia:

Beginnend op 7 augustus 1961, werd een reeks sociaal-psychologische experimenten uitgevoerd door de psycholoog Stanley Milgram van de Yale University, die de bereidheid van de deelnemers aan de studie wilde meten om een autoriteitsfiguur te gehoorzamen die hen opdroeg handelingen uit te voeren die in strijd waren met hun persoonlijke geweten. Deelnemers werden wijsgemaakt dat ze assisteerden bij een ongerelateerd experiment, waarbij ze elektrische schokken moesten toedienen aan een “leerling”. Deze nep-elektrische schokken namen geleidelijk toe tot niveaus die fataal zouden zijn geweest als ze echt waren geweest.

De experimenten toonden onverwacht aan dat een zeer groot deel van de proefpersonen de instructies volledig opvolgde, waarbij elke deelnemer tot 300 volt ging en 65% tot de volle 450 volt. Milgram beschreef zijn onderzoek voor het eerst in een artikel uit 1963 in het Journal of Abnormal and Social Psychology[1].

Hieronder staat een korte video over het Milgram Experiment.

Voor het geval dat het WEF besluit om deze vernietigende link over Covid als een test voor publieke gehoorzaamheid aan medische tirannie te verwijderen, voeg ik hieronder een screenshot in.

Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.