Rent Schoof naar de uitgang? Splijt de NSC fractie? Wat wil Nederland? Nieuwe peiling #DDDP

• zondag 29 september 2024
  •  Marianne Zwagerman en Maurice de Hond in een nieuwe aflevering van Dwars door de Politiek.

29-9-2024

Een week na de turbulente Algemene Politieke Beschouwingen lijkt premier Dick Schoof al rekening te houden met het einde van zijn kabinet. Of kan hij door met dat deel van de NSC fractie dat het 'rechtse' beleid wel steunt? Wat is Wilders van plan? Is hij op ramkoers of kiest hij juist een slimme strategie? Wat vindt de kiezer daar nou allemaal van? Maurice de Hond deed een nieuwe peiling, waarin het effect van de APB is verwerkt. Wie zijn de winnaars en verliezers? Hoeveel vertrouwen hebben de kiezers nog in dit kabinet en wil Nederland wel of niet een noodwet voor de asielcrisis? Marianne Zwagerman en Maurice de Hond nemen het samen met jou door in een nieuwe aflevering van Dwars door de Politiek. Elke zondagochtend om 11.00 uur live op YouTube, X en Linkedin. Je wekelijkse subsidievrije lichtpuntje tussen #WNLopZondag en #Buitenhof. Kijk en praat met ons mee. We maken het programma gratis te zien voor iedereen. Wil je ons werk steunen? Word dan lid van de Club van Dwarskijkers op DwarsNieuws.nl of lid van Maurice.nl. Het kost bijna niks, maar helpt een hoop.