Haagse heibel om noodwet voorkomt niet omslag in denken over asielbeleid

• vrijdag 20 september 2024
  •  Bakkie met Bergsma

20-9-2024

Steun Bakkie met Bergsma en draag bij aan The Fire Online via: www.thefireonline.com/steun-thefireonline Het doel van The Fire Online is om meer schrijvers aan te trekken, meer programma’s te maken met interessante tafelgasten en om natuurlijk om meer impact te kunnen maken in het media landschap! Bij The Fire Online kijken voorbij het dagelijkse nieuws, actualiteiten en de waan van de dag, maar wel met oog voor de grote politieke en culturele veranderingen die onze levens beïnvloeden. Ons doel is om een debat op gang te brengen, originele verbanden te leggen en van het leven weer een kunst te maken. Door middel van onze publicaties, podcasts en video's willen we oude denkpatronen doorbreken, relaties versterken en een vrijplaats bieden voor creatieve expressie. We nodigen iedereen uit om bij te dragen en samen het vuur brandend te houden.

Gehoord van een deskundige medewerker van de diens, maar het is niet te bevatten:
    Een uitgeprocedeerde asielzoeker moet het land verlaten. Er wordt een vliegtuig gecharterd. Afhankelijk van de agressie van de asielzoeker(s) worden er deskundige medewerkers meegestuurd om alles in goede banen te leiden. Zit de asielzoeker in het vliegtuig en hij roept "ASIEL" dan gaat het hele feest niet door en heeft deze zinloze exercitie alleen maar heel veel geld gekost en gaat de asielzoeker terug in het hele asielproces.
    Natuurlijk is de asielzoeker geadviseerd door zijn criminele Nederlandse advocaten. Het is maar dat u weet in wat voor achterlijk landje we leven met mensen die gevaarlijker zijn voor u en uw kinderen als de grootste criminelen.