Emotionele zitting in Leeuwarden tegen Gates: ‘De mensen achter deze vreselijke nachtmerrie moeten worden gestraft’

• donderdag 26 september 2024
  • Categorie: , ,
  • Op 18 september werd miljardair Bill Gates verwacht bij de rechtbank in Leeuwarden.

Robin de Boer 26-9-2024

Help ons door deze info met je vrienden op je social media te delen!
    Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 03:42

Op 18 september werd miljardair Bill Gates verwacht bij de rechtbank in Leeuwarden. Hij heeft in de tegen hem lopende bodemprocedure een juridische move gemaakt. Die procedure is ingesteld door zeven eisers met letselschade als gevolg van de COVID-19-injecties. Van deze eisers is er inmiddels één overleden.

De overgebleven eisers worden in de procedure bijgestaan door advocaten Arno van Kessel en Peter Stassen, die Gates neerzette als een terrorist die opereert in het kader van het project ‘COVID-19: The Great Reset’. Gates, die verstek liet gaan, wordt bijgestaan door advocaten van Pels Rijcken.

Eén van de eisers in de bodemprocedure, die inmiddels in een rolstoel zit, kreeg tijdens de zitting de gelegenheid om via een brief die haar vader voorlas in het bijzijn van de advocaat van Gates te laten weten hoe de COVID-19-vaccinaties haar leven volledig verwoest hebben.

Luister naar het emotionele verhaal van Eva:

Iedere dag is voor mij overleven

Dit onderdeel van de procedure betreft een belangrijk en uniek moment in de geschiedenis omdat hier voor het eerst een slachtoffer van de COVID-19-injecties zich ten overstaan van de rechter zo duidelijk uitspreekt.

“Ik ben door toedoen van de corona-injecties, die bleken geen vaccins te zijn, hartstikke ziek,” las de vader van Eva (50) voor uit de brief. “Ik heb mijn gezondheid volledig verloren en daarmee mijn bedrijven, mijn werk, mijn passie, mijn inkomen, mijn relatie, mijn kwaliteit van leven.”

“Iedere dag is voor mij overleven om de dag door te komen. Vanwege mijn ziekte kom ik amper nog de deur uit. Mijn leven is totaal verwoest door een slopende ziekte die ik als ik me niet had laten vaccineren met deze COVID-19-injecties, niet zou hebben gehad,” schrijft Eva, die geëmotioneerd luisterde, in haar brief.

Bekijk de hele zitting:

Vreselijke nachtmerrie

Eva verwijst in haar brief ook naar lotgenote Moniek, een jonge vrouw die zich als één van de eerste zorgmedewerkers onder druk van haar werkomgeving liet vaccineren met COVID-19-injecties, omdat zij daarmee haar patiënten zou kunnen beschermen.

“Kort na de tweede prik werd ze ziek. De overheid en zorginstanties hebben haar nooit geholpen. Haar ziekteverloop is net zo gegaan als bij mij. Vorig jaar oktober is ze helaas veel te jong overleden. Ik kan nu nog praten, maar mijn stem is zo goed als weg. Ik wil mijn stem nu nog laten horen, want ik weet niet hoelang ik dat nog zal kunnen. Met heel mijn hart hoop ik dat het recht zal spreken en alle slachtoffers van deze COVID-19-injecties zullen worden gehoord. De mensen achter deze vreselijke nachtmerrie zullen moeten worden gestraft.”

De advocaat van Gates betwijfelde na dit emotionele verhaal in zijn antwoord of de eisers wel gevaccineerd waren. Oud-huisarts Berber Pieksma, die bij de zitting aanwezig was, vond dat nog het ergste aan de hele zaak.

Naam van Gates mag niet hoorbaar zijn

De rechtbank verwacht over enkele weken vonnis te wijzen.

Saillant detail: de rechter heeft bepaald dat de naam van Bill Gates, die in de zitting voortdurend werd genoemd, níet in de video van de zitting hoorbaar mocht zijn. Zijn naam moest op last van de rechter gebliept of gecodeerd worden. Om deze reden hoort men in plaats van ‘Bill Gates’ in de video ‘Eiser 1’.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

NineForNews.nl