Blunder of gooide Schoof de PVV-ministers voor de bus? #DDDP

• zondag 22 september 2024
  • Categorie: , ,
  • Een bewogen week in politiek Den Haag!

22-9-2024

Blunder of gooide Schoof de PVV-ministers voor de bus? #DDDP

Een bewogen week in politiek Den Haag! Waar keken we nou eigenlijk naar? Zagen we een blunderende minister-president of liet Schoof zien waarom hij als topambtenaar de bijnaam Tricky Dicky
    had? Zien we hier een staatsgreep door ambtenaren? Waarom speelt Pieter Omtzigt zo met het vertrouwen van de kiezers in de politiek? Sorteert Geert Wilders alweer voor op nieuwe verkiezingen? Vragen vragen vragen na twee dagen Algemene Politieke Beschouwingen. Marianne Zwagerman en Maurice de Hond nemen het samen met jou door in een nieuwe aflevering van Dwars door de Politiek. Elke zondagochtend om 11.00 uur live op YouTube, X en Linkedin. Je wekelijkse subsidievrije lichtpuntje tussen #WNLopZondag en #Buitenhof. Kijk en praat met ons mee. We maken het programma gratis te zien voor iedereen. Wil je ons werk steunen? Word dan lid van de Club van Dwarskijkers op DwarsNieuws.nl of lid van Maurice.nl. Het kost bijna niks, maar helpt een hoop.