Tweet van Raisa Blommestijn

•  IK GA TERUG NAAR ON!

Tweet van Raisa Blommestijn

IK GA TERUG NAAR ON!

Zoals jullie inmiddels hebben kunnen lezen, is Arnold Karskens per direct op non-actief gesteld door de Raad van Toezicht van Ongehoord Nederland met steun van de Ledenraad. Dit mede naar aanleiding van een ‘brandbrief’ die door het huidige personeel is geschreven en waarin ernstige klachten over zijn functioneren naar voren komen.

Ikzelf heb afgelopen januari moeten besluiten om te vertrekken bij ON! gezien het bizarre ultimatum dat Arnold mij voorlegde en waarin hij mijn vrijheid van meningsuiting wilde beperken.

Gelukkig wordt nu door de Raad van Toezicht en de Raad van Bestuur met terugwerkende kracht erkend dat ik onheus bejegend ben. Zij hebben mij gevraagd terug te keren naar de omroep, iets dat ik heb toegezegd na de non-actiefstelling van Karskens.

Hopelijk willen alle leden die hun lidmaatschap hebben opgezegd na mijn vertrek terugkeren. Let’s do it!

Geplaatst door:
    E.J. Bron (via X/Twitter; Raisa Blommestijn)
    (www.ejbron.wordpress.com)