FVD maakt bezwaar tegen oordeel CvdM over NPO: "structureel gebrek aan pluriformiteit."

• woensdag 31 juli 2024
  • Categorie: , ,
  • De publieke omroep wordt namelijk betaald met belastinggeld, en dient er voor alle Nederlanders te zijn.

31-7-2024

Op 30 mei jongstleden diende Forum voor Democratie een klacht in bij het Commissariaat voor de Media met het verzoek om handhavend op te treden tegen de Stichting Nederlandse Publieke Omroep (NPO) vanwege een structureel gebrek aan pluriformiteit binnen het mediabestel.

Hoewel een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking zich vervreemd voelt van de NPO en naar alternatieve mediabronnen uitwijkt, en FVD als partij zelfs te maken heeft met een boycot van de mainstream talkshow-tafels, ziet het Commissariaat voor de Media geen grond om op te treden tegen de eenzijdige berichtgeving van de NPO.

Forum voor Democratie gaat in bezwaar tegen het oordeel van het commissariaat. De publieke omroep wordt namelijk betaald met belastinggeld, en dient er voor alle Nederlanders te zijn.

Tot het zover is, blijft FVD haar cruciale boodschap vanzelfsprekend verspreiden via de website en sociale media: InstagramFacebookTelegram en YouTube.

Forum voor Democratie

Nederland niet corrupt? Het wordt zo langzamerhand weerzinwekkend hoe de boven ons gestelden met het Nederlandse volk omgaan.

En waar blijft Martin Bosma nu met z’n grote bek over de npo? En Wilders? Stelletje verraderlijke lafbekken…