Woede om overstap Samsom: 'Nederland gaat stuk aan netwerkcorruptie'

• donderdag 27 juni 2024
  • Categorie: , ,
  •  Voormalig PvdA-partijleider Diederik Samsom wordt per 1 juli de nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Gasunie.

Redactie 27-6-2024

Voormalig PvdA-partijleider Diederik Samsom wordt per 1 juli de nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Gasunie. De overstap maakt de tongen los in politiek Nederland, aangezien Samsom een verleden heeft bij Greenpeace. Ook was hij jarenlang als kabinetschef de rechterhand van Eurocommissaris Frans Timmermans bij de Europese Green Deal.

NieuwRechts