Struikelt Schoof voor de finish of haalt dit kabinet het bordes? #DDDF

• zondag 16 juni 2024
  • Waar blijven de vakministers?

16-6-2024

Struikelt Schoof voor de finish of haalt dit kabinet het bordes? #DDDF

Een ploeg vol brekebenen of een frisse wind door Den Haag? Waar blijven de vakministers? De VVD stuurt weer allemaal tassendragers! Waarom ging Omtzigt bij Nieuwsuur zitten zaterdag, net nadat de formatiecrisis was bezworen? Waarom moet Van Zwol de crisis managen, waar is Schoof? Vragen vragen vragen. Marianne Zwagerman bespreekt het met Maurice de Hond in een van de laatste (?) uitzendingen van Dwars door de Formatie. Zondagochtend om 11.00 uur live op YouTube, je wekelijkse subsidievrije lichtpuntje tussen #WNLopZondag en #Buitenhof. Deze uitzending komt ook als podcast en reclamevrije video beschikbaar op DwarsNieuws.nl, exclusief voor leden van de Club van Dwarskijkers. Lid ben je al voor 15 euro per jaar (incl BTW). Daarmee maak je ons werk mogelijk, waarvoor dank.

Marianne Zwagerman - Dwarsnieuws