Brits parlementslid waarschuwt dat de NAVO een ‘vuile bom’-valse vlag plant in Europa om de derde wereldoorlog te ontketenen

• maandag 24 juni 2024
  • Categorie: , ,
  •  Maar er zijn veel vreemde dingen aan de hand, zei meneer Bridgen.

23-6-2024

De NAVO is van plan een valse vlagaanval te lanceren op een Europese stad met behulp van een nucleaire “vuile bom” en de schuld op Rusland te schuiven, aldus het Britse parlementslid Andrew Bridgen, die parlementaire inlichtingendiensten op hoog niveau aanhaalde.

Bridgen legde op GB News uit dat agenten van de Britse inlichtingendienst hem hebben gewaarschuwd voor het complot om de wereld te verwikkelen in de Oekraïense oorlog met Rusland en de Derde Wereld te ontketenen.

Een “aanval” door Rusland op welk NAVO-land in Europa dan ook zou ertoe leiden dat Artikel 5 in werking zou treden, waardoor de Verenigde Staten en alle NAVO-leden verplicht zouden worden de oorlog aan Rusland te verklaren.

KIJK:

Andrew Bridgen: We zijn al in oorlog met Rusland

The Exposé:

Donderdag sloot Andrew Bridgen, een onafhankelijke kandidaat voor Northwest Leicestershire, zich aan bij Resistance GB-journalist Will Coleshill. Een van de vele schokkende onthullingen die hij deed, is dat Groot-Brittannië al in oorlog is met Rusland, maar dat de geïnstalleerde premier Rishi Sunak het parlement niet officieel heeft geïnformeerd of het Britse publiek heeft geïnformeerd.

Er zijn een paar redenen waarom Rishi Sunak nu algemene verkiezingen heeft uitgeschreven, zei Bridgen. De redenen die de heer Bridgen gaf waren: Sunak weet dat hij de inflatie niet onder controle heeft en dat de voedselprijzen voor het einde van de zomer omhoog zullen schieten; de rampzalige Rwanda-wet voor de omgang met illegale migranten was alleen maar ‘voor de show’, wat naarmate de tijd verstrijkt steeds duidelijker voor het publiek zal worden; het verhaal van ‘veilige en effectieve’ vaccins wordt effectief vernietigd, maar naarmate de tijd verstrijkt, zullen nog meer mensen beseffen dat er tegen hen is gelogen. Een andere reden is de oorlog met Rusland en mogelijk zijn bondgenoten; Sunak wil geen premier in oorlogstijd zijn.

“Ik heb mijn informanten bij het Ministerie van Defensie en Rishi Sunak had hen zes [tot] acht maanden geleden – de generaals, de admiraals en de Air Vice Marshals – verteld dat hij geen leider in oorlogstijd wil zijn,” vertelde Bridgen aan Coleshill.

“De informatie die ik heb is dat we Brits personeel hebben – zij zullen nu niet als servicepersoneel worden geclassificeerd, maar ze zouden zeer recentelijk in ons leger hebben gezeten – we schieten Britse raketten en Storm Shadow-raketten af ​​vanuit Oekraïne naar Rusland, gecontroleerd door Britse burgers … de Amerikanen doen hetzelfde met hun wapens. De Duitsers, de Polen, iedereen doet het, de Fransen doen het allemaal. We zijn feitelijk nu in oorlog met Rusland. Ze hebben het gewoon niet met het Parlement in orde gebracht [en] hebben het Parlement er niet officieel van in kennis gesteld. Ze hebben het de mensen niet verteld. En deze [oorlog] escaleert”, zei hij.

Maar er zijn veel vreemde dingen aan de hand, zei meneer Bridgen. Groot-Brittannië adverteert bijvoorbeeld dat zijn kernraketten niet werken op hetzelfde moment dat de regering aandringt op dienstplicht. Een ander voorbeeld is dat de laatst overgebleven staalfabriek die staal van wapenkwaliteit voor bewapening kon maken, is gesloten.

En dan worden er pogingen ondernomen om de hoeveelheid voedsel die onze boeren produceren te verminderen. “Historisch gezien hebben onze tegenstanders, telkens wanneer we oorlog voerden, geprobeerd ons uit te hongeren, omdat we slechts ongeveer 55% van het voedsel produceren dat we daadwerkelijk consumeren,” merkte de heer Bridgen op.

“Duitsland en Frankrijk hebben de wetgeving al aangenomen, zodat ze de dienstplicht in een mum van tijd kunnen invoeren. En de EU bereidt zich voor om oorlogsobligaties aan investeerders te verkopen om de oorlog te betalen”, zei Bridgen. “Het probleem met het verkopen van oorlogsobligaties is dat je dan eigenlijk iemand een oorlog schuldig bent, nietwaar.”

‘We hebben verstandige koppen nodig. We hebben enkele staatslieden in het Lagerhuis nodig om deze waanzin te stoppen”, zei hij. Daaraan toevoegend dat het gemakkelijk zou kunnen escaleren tot een Derde Wereldoorlog. “Ik heb defensieanalisten die mij informatie geven en zij zitten in de dienstensector en zij zeggen dat er een nucleaire ontploffing zal plaatsvinden in Europa.”

“De enige mensen die uit [oorlog] winnen zijn de superrijken, en het begraaft de armen”, zei hij.

Tijdens het interview besprak de heer Bridgen ook:

• Covid-maatregelen en covid-vaccins.
    • Het Post Office Horizon-schandaal.
    • Het geïnfecteerde bloedschandaal.
    • Het einde van het fiatgeldsysteem en de introductie van koolstofkredieten om dit te vervangen.
    • De hersenspelletjes die ze speelden om hem het zwijgen op te leggen. Bijvoorbeeld door te zeggen dat hij zelfmoord gaat plegen.
    • De corruptie rond de aankoop van onroerend goed voor het HS2-project.
    • Controle van bedrijfsmedia.
    • Kinderhandel in Groot-Brittannië.
    • Illegale immigratie.
    • Indoctrinatie van kinderen met genderideologie op scholen.
    • Het Defensiepact van de Europese Unie, waartoe de Labour-partij, volgens hun manifest, Groot-Brittannië wil ondertekenen. Het pact zal de niet-gekozen Europese Commissie volledige controle geven over het Britse leger, de Royal Air Force, de Royal Navy, MI5, MI6, GCHQ en toegang tot de Five Eyes en onze lokale politiediensten.

Als je in Groot-Brittannië woont, is de uiteenzetting van de heer Bridgen over de geheimhouding en doofpotaffaires binnen de Britse politiek een must om van begin tot eind te bekijken.

Als u de artikelen van Dissident.one waardeert, kunt u HIER een donatie doen om de site in de lucht te houden.

Dissident.one