Rutte stuurt ons richting Armageddon

• vrijdag 3 mei 2024
  •  Liegen en bedriegen, maar ook geen enkel mededogen met de medemens en slechts uit op macht.

Rutte stuurt ons richting Armageddon

(Door: P.A.L.M. van Kempen)

Als Rutte secretaris-generaal van de NAVO wordt, zal de dag van een Armageddon spoedig naderen. Een man zonder enig militair inzicht, totaal geen kennis van de voorgeschiedenis van het conflict in de Oekraïne en in wiens ogen diplomatie alleen bestaat uit het leveren van wapens, zal van de NAVO een aanvalsmacht proberen te maken. Op geen enkele wijze zal hij medeleven tonen aan de honderdduizenden slachtoffers, die er zeker zullen vallen, en zal hij, als een blinde lakei van het WEF en van Amerika, hun orders uitvoeren.

In de Oekraïne sneuvelen jonge mensen zowel aan de kant van de Oekraïne als aan de kant van Rusland. Jonge mensen, wier leven moedwillig ontnomen is door de machtswellust en het verkrijgen van grondstoffen en wereldmaatschappij van slechts enkele elites. Het WEF en Amerika hebben personen nodig die zelf niet kunnen nadenken en slaafs zijn aan hun verdorven gedachten. En ja, daar is Rutte de juiste man voor. Liegen en bedriegen, maar ook geen enkel mededogen met de medemens en slechts uit op macht. Het WEF en Amerika willen de macht over heel de wereld desnoods via een Armageddon en daarom is Rutte de juiste man voor hen. Een vrede zoekende diplomaat met kennis van militaire zaken willen ze beslist niet als secretaris-generaal van de NAVO. Rutte, die totaal onbekend is met de geschiedenis van de Oekraïne, wil maar één ding en dat is dat de NAVO een oorlogspartner wordt. Het is zijn oorlog en niet de oorlog van de vredelievende burgers die geen oorlog wensen. De geschiedenis heeft al vele malen aangetoond dat Rusland niet verslagen kan worden. Denk aan Napoleon, denk aan Hitler. Rusland heeft nagenoeg geen militaire bases in het buitenland, Amerika daarentegen heeft er honderden. Amerika heeft in de afgelopen decennia vele oorlogen opgestart waarbij heel veel jonge mensen hun leven hebben moeten geven.

Ons land laat hij achter als een Derde Wereldland. Onze burgers betalen nagenoeg de meeste belasting van alle Europese landen en dat geld gebruikt hij om weg te geven aan de wapenindustrie in Amerika. De Tweede Kamer, ons hoogste gezagsorgaan, wordt door hem volledig in het hemd gezet. Trots loopt hij met een WEF-koffertje als bewijs dat hij “schijt” heeft aan ons parlement. Hij zal zichzelf nu al zien als secretaris-generaal van de NAVO. Straks zal hij volgens mij van de NAVO een aanvalsmacht maken, want dat willen zijn broodheren in Amerika en het WEF. Honderdduizenden jonge mensen, ook Uw en mijn kinderen en/of kleinkinderen, zullen sneuvelen op het slagveld. En Rutte zal toezien in zijn bunker hoe de wereldbevolking wordt gereduceerd, want dat is de opdracht van zijn broodheren. En neem maar van mij aan dat wanneer Uw en mijn kinderen en of kleinkinderen worden opgeroepen voor deze waanzinnige oorlog en hun jonge levens op het slagveld worden verwoest, Rutte zal toekijken vanuit een bunker heel ver weg van het front en zich van geen kwaad bewust zal zijn. Trots zal hij over zijn mooie pak strijken en nog eens in zijn WEF-koffertje kijken waar hij nog meer kwaad kan aanrichten, want de levens van Uw en mijn kinderen en of kleinkinderen interesseren hem niets.

Willen wij zo’n secretaris-generaal van de NAVO?

Door:
    P.A.L.M. van Kempen