BVNL vecht door: De laatste stand in de strijd tegen het coronabeleid

• vrijdag 12 april 2024
  •  BVNL vecht door

11-4-2024

De overheid zet alles op alles om ervoor te zorgen dat wij niet te weten komen wat er tijdens de coronacrisis precies is gebeurd, waarom en wie daarvoor verantwoordelijk waren. Maar BVNL laat zich niet uit het veld slaan. Wij gaan door tot de hele waarheid boven tafel is. Jij kunt ons daarbij helpen door een donatie te doen. Hiermee kunnen wij onze juridische procedures voortzetten en ons sterk blijven maken voor alle mensen die schade hebben opgelopen van het handelen van de overheid. Help je mee? https://doneren.bvnl.nl/ BVNL heeft verschillende Woo-verzoeken, juridische procedures en andere acties lopen over het coronabeleid en het handelen van de overheid tijdens de coronacrisis: - Het openbaar maken van de geheime opnames van OMT-vergaderingen, zitting bij de rechtbank wordt ingepland; - Voorbereiden van een compleet dossier over de financiële gang van zaken en de aanbestedingsprocedures rondom Stichting Open Nederland en de coronatestinfrastructuur in Nederland, ten behoeve van de Parlementaire Enquete commissie Corona; - Woo-verzoek over het hoger beroep van de Staat tegen de uitspraak van de rechtbank over de afschaffing van de avondklok; - Verzoek om openbaarmaking van de geheime brief van het Ministerie van Buitenlandse Zaken over de amendering van de International Health Regulations en het voorbehoud van Nederland daarop. BVNL heeft als enige partij officieel bezwaar aangetekend bij de WHO over deze amenderingen; - Woo-verzoek over mogelijke medische nalatigheid rondom diagnostiek bij vermeende Covid-19 patiënten in ziekenhuizen en de communicatie van de Rijksoverheid, de IGJ en ziekenhuizen over officiële meldingen daarover; - Erkenning van post-vaccinaal syndroom door verzekeraars in samenwerking met vaccinatieschadeslachtoffers; - Crowdsourcing en crowdfunding in samenwerking met medici en onderzoekers voor data en histologisch onderzoek ten behoeve van onderzoek naar de aanhoudende, onverklaarbare oversterfte; - Oprichting van Stichting Coronaschade, voor belangenbehartiging van verschillende groepen gedupeerden van het coronabeleid; Oprichting patiëntenvereniging voor mensen met gezondheidsklachten na coronavaccinatie.