Plasterk reageert: 'Hier ben ik verbaast over'

• dinsdag 6 februari 2024
  • Categorie: , ,
  • Informateur Ronald Plasterk zegt dat hij via een appje moest vernemen dat NSC-leider Omtzigt de gesprekken voor een nieuw kabinet staakt.

6-2-2024

Informateur Ronald Plasterk Zegt dat hij via een appje moest vernemen dat NSC-leider Omtzigt de gesprekken voor een nieuw kabinet staakt. De partij zegt flink te zijn geschrokken van de staat van de overheidsfinanciën. Maar volgens de informateur komt NSC met een ’warrig verhaal’ dat hij als ’een beetje onzin’ bestempelt. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf