Moet KLM failliet gaan, zoals progressief Nederland graag wilt?

Datum:
  • donderdag 8 februari 2024
  • in
  • Categorie:
  • Moet KLM failliet gaan, zoals progressief Nederland graag wilt?




    8-2-2024



    0:00 Intro 0:55 - MELD JE AAN VOOR DE LEESCLUB 2:50 - Nederland keert zich tegen ondernemers 6:40 - Nederlands succesverhaal: KLM en Schiphol 13:30 - Heeft KLM een onhoudbaar verdienmodel? 17:44 - Is de Schipholhub slecht voor het milieu? 23:53 - Is KLM alleen belangrijk voor KLM zelf? 27:27 - Nog meer irrationele aanvallen op KLM 30:00 - Conclusie: Moet KLM nu echt kapot? Meld je aan voor de LEESCLUB via: www.philonomics.com/leesclub Als je nog niet geabonneerd bent op mijn kanaal, doe dit nu en mis nooit meer nieuwe content! Mijn favoriete boeken: Filosofie en Politiek Ayn Rand - Capitalism: The Unknown Ideal Ayn Rand - The Virtue of Selfishness Ayn Rand - Philosophy: Who Needs It Leonard Peikoff - Objectivism: The Philosophy of Ayn Rand Leonard Peikoff - The DIM Hypothesis: Why the Lights of the West Are Going Out George Sabine & Thomas Thorson - A History of Political Theory Thomas Sowell - A Conflict of Visions Economie Henry Hazlitt - Economics in One Lesson Ludwig von Mises - Human Action Jesús Huerta de Soto - Money, Bank Credit, and Economic Cycles Jörg Guido Hülsmann - Ethics of Money Production Fernand Braudel - Civilisation and Capitalism Murray Rothbard - What Has Government Done to Our Money? Peter Schiff - The Real Crash Website: www.philonomics.com Social Media kanalen https://www.instagram.com/anisbenhayy... https://twitter.com/ABenhayyoun


    Philonomics

    2 reacties :

    Anoniem zei

    Alle grote bedrijven moeten failliet want Co2. Zonder Co2 geen leven maar zover zijn de klimaat dwazen nog niet. De verhuizing van grote bedrijven is al in gang gezet in Nederland. In Duitsland waar de gevolgen van de groene maatregelen het hele land ontwrichten schiet het al lekker op. Het gevolg zal zijn dat er grote werkloosheid komt en met een dergelijke hoeveelheid dure ambtenaren stevent Nederland op een faillissement af.

    Anoniem zei

    3,2 miljard subsidie. Ten onrechte. En ook nog de uitstoot van al dat vlieg-tuig niet meegerekend in de kool-/stikstofhoaxcijfers. De mkb’er en agrariërs kunnen kapot vallen, want ‘bedrijfsrisico’, maar Air France/KLM is blijkbaar onaantastbaar want ‘banen’. Dom dom dom volk.

    Een reactie posten