Boer woest op politieke elite: "Kiezer heeft duidelijk gesproken maar er gebeurt geen ene sodemieter"

• zondag 4 februari 2024
  • Categorie: , ,
  • Er wordt voedselschaarste gecreëerd en dat is bewust...

4-2-2024

Een woordvoerder van boerendemonstranten hield in het provinciehuis van Gelderland een toespraak over de huidige stand van zaken in het land. Volgens hem is het beschamend dat het Nederlandse volk duidelijk heeft uitgesproken, twee verkiezingen op het rij, het huidige beleid af te keuren, maar dat de politieke elite vervolgens niks doet.

"In heel Europa zie je dat de boeren bewust kapotgemaakt worden. Er wordt voedselschaarste gecreëerd en dat is bewust", aldus melkveehouder Willem Schoonhoven.

"Mensen willen gewoon gezond, betaalbaar voedsel, niet aan de insecten of de plantjes. Om die boerensector te decimeren, worden er allerlei leugens en milieuproblemen bijgehaald, die worden gecreëerd, dat slaat helemaal nergens op", vervolgt Schoonhoven zijn rede.

De politiek negeert de wil van het volk, meent de boer. "We hebben eerst de provinciale verkiezingen gehad, vervolgens de nationale verkiezingen, de kiezer heeft duidelijk gesproken welke koers er gevaren moet worden. Wat gebeurt er? Helemaal geen ene sodemieter. Op de bühne doet iedereen een mooi praatje. De schutting die de overheid gebruikt is steeds lager en er wordt steeds meer bagger overheen gegooid om de hele agrarische sector uit te roeien. Wij zetten er een dikke rode streep door. Het is afgelopen met die ongein."

Dat heeft alles te maken met het feit dat mensen....ook boeren.... makkelijk te misleiden zijn.

Wie opgelet had en de stemmingen in de tweedekamer goed had gevolgd kon weten dat BBB Bild Back Better is en NSC de oude CDA is. BEIDE ZIJN WEF CRIMINELEN

DE ENIGE PARTIJ DIE HET VERSCHIL HAD KUNNEN MAKEN IS FvD..... precies de reden dat men juist die partij wil verbieden.

Helemaal mee eens, precies jouw verhaal heb ik zo vaak mogelijk proberen te herhalen in mijn omgeving: KIJK NAAR HUN STEMGEDRAG. Maar mensen (heel veel helaas) zijn simpel, en laten zich leiden door one liners door mensen die met one liners proberen te scoren....jammer