Akkoord over miljardensteun Oekraïne; ‘signaal aan Poetin dat EU achter Oekraïners staat’

• vrijdag 2 februari 2024
  • Categorie:
  •  Te gast is voormalig Commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif.

1-2-2024

Dit is een fragment uit Zakendoen met presentator Thomas van Zijl. Te gast is voormalig Commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif. Er wordt gesproken over het steunpakket van Europese landen voor Oekraïne in de oorlog tegen Rusland. Alle 27 leiders hebben overeenstemming bereikt over een extra steunpakket van 50 miljard euro voor Oekraïne binnen de EU-begroting, schrijft Michel op X. Dit zorgt voor stabiele, voorspelbare financiering voor de lange termijn voor Oekraïne. EU neemt leiderschap en verantwoordelijkheid in steun voor Oekraïne; we weten wat er op het spel staat. Meer horen? Check bnr.nl/zakendoen voor de hele uitzending! Thumbnail: ANP Heb je meer BNR in je leven nodig? Check dan ook onze podcasts en artikelen: https://www.bnr.nl/ Volg ons ook op andere social media: Instagram:   / bnrnieuwsradio   TikTok: https://vm.tiktok.com/ZML5nvq2A/ Twitter:   / bnr   Facebook:   / bnr.nieuwsradio   LinkedIn:   / bnr-nieuwsradio   Download de BNR-app: https://www.bnr.nl/app

Excuse me? Wij Europeanen, Mr Michel, wij gaan hier niet mee akkoord!!

Oorlogje voeren is de hobby van psychopaten, jonge jongens en meisjes de oorlog insturen die zich dood moeten laten schieten en zelf op de achtergrond zich volvreten en zuipen. Burgers die noodgedwongen mee moeten doen en verhongeren of omkomen bij de bombardementen. Als de mensen die zo graag oorlog willen voeren ipv. door dialoog te proberen de vrede te bewaren, zich nu eens als vrijwilliger willen opgeven en dan samen met generaals en oorlogszuchtige politici de strijd aan het front gaan voeren. Al jaren wordt ons wijsgemaakt door media en politiek dat Poetin het Westen zal aanvallen, ondanks de vele persverklaringen van Poetin dat Rusland geen enkele intentie heeft het Westen aan te vallen. Omgekeerd is wel het geval, dat is met de staatsgreep van de CIA in Oekraïne begonnen..

Er was kort geleden een wapentransport a 40 miljoen dollar verdwenen wat was verkocht aan de door Kaag gesponsorde Hamas terroristen dus voor die 50 miljard heeft Zelensky ook wel een bestemming voo. Zo hier en daar een paar nieuwe kastelen voor mevrouw en mijnheer en hun vriendjes en de EU burgers maar betalen, stapelgek.