288 ‘Imperium USA’ schetst ontluisterende geschiedenis van Amerikaanse wereldmacht. Ab Gietelink

• vrijdag 9 februari 2024
  •  Het grootste deel van de wereld leeft sinds 1945 in een Pax Americana.

9-2-2024

Het land voerde sinds 1945 verreweg de meeste oorlogen in de wereld. De VS heeft met afstand het grootste defensiebudget van een slordige mld $800,- , dat alleen al tienmaal hoger is dan dat van Rusland. Het heeft het grootste militair-industrieel complex binnen haar grenzen. Amerika heeft wereldwijd 750 militaire bases in tientallen landen, waarin 200.000 soldaten zijn gelegerd. De Amerikaanse supermacht voert een harde strijd om werelddominantie, compleet met geheime CIA oorlogen tegen landen, regimes of personen, die zich niet willen schikken in haar belangenstructuur en globalistische ideologie. Ze zet haar machtige economie, haar mondiaal overheersende mediapropaganda, alsmede haar positie in internationale politieke en economische instituten genadeloos in om werelddominantie te handhaven en uit te bouwen XXX Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraïne? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank.