WEF in paniek – Komende bijeenkomst in Davos gericht op ‘Herstel van vertrouwen’

• dinsdag 2 januari 2024
  • De organisatoren van het World Economic Forum zeggen dat de jaarlijkse bijeenkomst van globalistische elites dit jaar gericht zal zijn op het ‘herstel van vertrouwen‘.

2-1-2024

Breitbart:

Tijdens het jaarlijkse conclaaf van globalistische elites van het World Economic Forum (WEF) in Davos, Zwitserland, later deze maand, zeggen de organisatoren dat één woord centraal zal staan ​​bij het evenement: vertrouwen.

Ja.

Het WEF heeft een gedeeltelijk overzicht vrijgegeven van wat er precies op de agenda staat tijdens zijn 54e jaarvergadering.

Het zegt dat het “een cruciale ruimte zal bieden om zich te concentreren op de fundamentele principes die vertrouwen stimuleren, waaronder transparantie, consistentie en verantwoording.”

In de inleiding wordt gedetailleerd vermeld dat regeringsfunctionarissen van over de hele wereld aanwezig zullen zijn, samen met andere niet-gekozen vertegenwoordigers van groepen die geïnteresseerd zijn in het vormgeven van de wereld van morgen.

“Deze jaarlijkse bijeenkomst zal meer dan 100 regeringen, alle grote internationale organisaties, 1000 partners van het Forum verwelkomen, evenals leiders van het maatschappelijk middenveld, experts, jongerenvertegenwoordigers, sociale ondernemers en nieuwsmedia”, pocht het WEF op zijn speciale online site.

Wie er precies aanwezig zullen zijn en hoe ze hun verheven doelen zullen bereiken, moet nog worden bepaald, maar critici uit het verleden hebben snel gewezen op de hypocrisie die bij het evenement betrokken is.

Traditioneel biedt de bijeenkomst een greep uit de onderwerpen die besproken worden tijdens honderden openbare sessies, maar ook tijdens meer geheime afspraken in achterkamertjes door bedrijfsleiders in de luxe hotels langs de Promenade van Davos, vlakbij het conferentiecentrum waar de bijeenkomst plaatsvindt.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Het WEF begint te beseffen dat een deel van de mensen begint door te krijgen wat een ellende het WEF de mensen heeft gebracht. Als uitkomt hoeveel ellende dan stort de hele bende in en daarom doen ze er werkelijk alles aan om de overhand te houden. Zelfs moord zullen ze niet schuwen gezien het recente verleden.