Laat Geert Wilders in hemelsnaam premier worden in 2024

• maandag 1 januari 2024
  • Categorie: , , ,
  •  Het nieuwe jaar staat voor de deur, maar wat kunnen we verwachten? Ebru Umar doet haar voorspellingen voor 2024.

1- 1- 21024

Ze hoopt dat Geert Wilders premier wordt, en voorziet dit jaar wellicht wel de ondergang van de VVD. Lees nu meer!

2024 is het jaar dat Theo van Gogh inmiddels twintig jaar dood is. 2 november 2004 werd de regisseur en columnist vermoord door een moslimextremist, een jongen van Marokkaanse komaf die geboren was in Slotervaart. Er werd wat ge-ja-maart, er werd thee gedronken in de moskee en de rest is geschiedenis: de islam is de afgelopen twintig jaar alleen maar groter, belangrijker en gewelddadiger geworden in Nederland. Onze regering is allang gecapituleerd en in 2024 zal dat alleen maar duidelijker worden.

En ondanks dat Hilversum en de grachtengordel zich opmaken voor Theo de musical – er komt een boek van de hand van Cohen jr,  je mag de kinderen niet aanspreken voor de zonden van de vader maar voor de zoon van burgemeester Cohen maak ik graag een uitzondering – heeft de felicitatiedienst die zich ‘elite’ noemt niets geleerd. Al twintig jaar wordt geluld met fundamentalistische moslims en het resultaat is islamitische scholen, internaten, moskee die de geweldenaars van IS leverden en een Nederlandse overheid die IS-bruiden en kroost ophaalt vanuit terrorkampen waar iedereen ze liever ziet creperen dan in Nederland voor de rechter gedaagd worden. Maar ja, Nederland hé.

Boa’s mogen tegenwoordig hun geloof uitdragen in actieve dienst. Wat volgt zal de rechtbank zijn – Vrouwe Justitia is helemaal niet blind. Doof, dat dan weer wel. Voor de klas en op KDV’s en BSO’s staan de hoofddoeken al Nederlandse kinderen te indoctrineren. Kinderbreinen vergiftigen met behoofddoekte juffen; je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Ja,  2024 zal de islam alleen maar groter maken, al was het maar omdat het kán. En als er één ding is waar de Nederlandse politiek groot in is, is het wel zich afzetten tegen de eigen bevolking. Want de islam is helemaal geen vrede, maar wee je gebeente als je dat hardop uitspreekt. Als politicus.

Vandaar dat er nog geen kabinet is. De vraag is of dat dat er met Pasen zal zijn of dat we met Pinksteren weer naar de stembus mogen. Dat laatste zou de genadeknap voor de VVD zijn. Samen met D66 en CDA kunnen ze dan hun wonden likken; een politieke beurskrach. Wie had dat kunnen bevroeden? Onze politici houden niet van ons. Anders zou er allang een kabinet van winnaars zijn, zouden partijleiders allang over hun schaduw gestapt zijn en zou het demissionaire kabinet een enkeltje naar komnooitmeerterug gegeven zijn. Niets van dat alles. Zoals Rutte al zei, hebben demissionaire kabinetten meer macht dan ervoor. Ze zijn al weggestuurd, het ergste wat ze kan overkomen is om weer weggestuurd te worden. Daarin zal de grondwet ongetwijfeld niet voorzien.

Kortom: nieuwstechnisch wordt 2024 een geweldig jaar. Alleen maar ellende, meer heeft een columnist niet nodig om in leven te blijven. Een journalist ook niet trouwens maar die verwart zichzelf al snel met een columnist. Zoals politici dat ook doen. En als deze columnist één wens zou mogen uitspreken voor 2024, is het wel de volgende: laat Geert Wilders in hemelsnaam minister-president worden en niet eindigen als Theo van Gogh.

En o ja: vrede op aard.

NieuwRechts

Dit artikel is je cadeau gedaan door Marit Nubé.

Als we niet willen dat ons land binnenkort wordt overgenomen door de moslim horde dan is Wilders verreweg de beste kandidaat. Gezien de nieuwjaar vierende hordes moslims in alle grote steden van Europa zal het te laat zijn. Rutte en de andere Regeringsleiders in de EU zetten nog even alle grenzen open. De grenzen kunnen wel gesloten worden vanwege Corona en vuurwerk, maar kunnen volgens de globalisten van Rutte niet dicht vanwege de hordes halve wilden. Waarom de grenzen dan niet gesloten kunnen worden kunnen/willen ze dan weer niet zeggen.