De coronaverpleegkundigen vertellen een heel ander verhaal.

• zondag 28 januari 2024
  • Recent is er grote ophef ontstaan over de Lentekriebels-projectweek van kenniscentrum Rutgers.

Redactie 2028

Leerlingen van groep 6 t/m groep 8 leren over seksuele handelingen, masturbatie en zaadlozing met een 3D-clitoris. Nu blijkt dat het ministerie van Justitie en Veiligheid tussen 2016 en 2021 tussen de 120.000 tot 350.000 euro overmaakte aan stichting Rutgers. Op sociale media vraagt men af wat hiervan de reden is.

De nationale projectweek Lentekriebels ging vorige week weer van start: seksuele voorlichting in het basisonderwijs. Voor groep 1 t/m groep 8 zijn er lesprogramma's bedacht. Dit jaar werd er groots uitgepakt met zelfs een 3D-clitoris voor de drie hoogste klassen. Het werd opgezet door kenniscentrum Rutgers, in samenwerking met alle GGD'en.

Het thema van dit jaar was: 'Wat vind ik fijn?' Kinderen van groep 2 kregen al te horen dat het 'fijn is om jezelf aan te raken', blijkt uit een lesbrief. In een promofilmpje vertelde een vrouw een negenjarig meisje over wat een zaadlozing precies is. Ook vertelde ze het meisje over masturberen.

Op sociale media en in de politiek is er echter verontwaardiging, omdat sommigen de seksuele voorlichting veel te ver vinden gaan. Ook politici willen antwoorden hebben. Onder meer FVD-leider Thierry Baudet en PVV-Kamerlid Fleur Agema hebben de expliciete projectweek voor het basisonderwijs al aangekaart. Ook een bezorgde moeder sprak zich uit; ze noemde de projectweek "niet zo onschuldig als het lijkt". Rutgers heeft inmiddels zelf erkend dat het kleuters onderwees over masturberen.

Minimaal een ton van Justitie
    Eerder bleek al dat Rutgers voor 78 procent wordt gefinancierd met belastinggeld. Nu blijkt uit de boekhouding van het ministerie van Justitie en Veiligheid tussen 2016 en 2021 tussen de 120.000 en 350.000 euro heeft betaald aan stichting Rutgers. In 2016 maakte het ministerie een bedrag over van tussen de 100.000 en 250.000 euro aan stichting Rutgers. In 2019 en 2021 betaalde het ministerie twee losse bedragen tussen de 10.000 en 50.000 euro. Destijds waren Art van der Steur (2015-2017), Stef Blok (2017) en Ferdinand Grapperhaus (2017-2022) de ministers van Justitie en Veiligheid.

Op sociale media vragen nu meerderen zich af waarom. "Voor welke dienst heeft het ministerie betaald?" wil data-analist Cees van den Bos weten. Ook iemand anders wil graag antwoorden hebben: 'Wat heeft Justitie en Veiligheid te maken met kinderen en seks? Wat voor diensten?'

Iemand anders merkt op dat de directeur van Rutgers, Marieke van der Plas, de partner is van voormalig VVD-minister Sander Dekker.

In 1961 kwam de pil in Nederland als een middel tegen menstruatie klachten! Bijwerking, je kon tijdelijk niet zwanger raken.
    De orgasme-verzekering van de overheid nam de kankerpil in 1972 op in het toenmalige ziekenfondspakket. (Vandaag wordt roken afgeschaft voor uw gezondheid.)
    Dat bleek niet voldoende en in 1984 werd de orgasme-verzekering uitgebreid met de wet zwangerschaps-afbreking.
    De beleving van het orgasme werd een onuitgesproken mensenrecht van de hoogste waarde en boven het leven van de ongeborene gesteld, dat nietig werd verklaard.
    Zo kende de 'Wet zwangerschaps-afbreking', waarvan de naam slechts het gevolg duidt van wat ze werkelijk beoogd, aan elke burger het recht toe ongewenst leven te verwekken en te doden in het belang van de beleving van het ongelimiteerde orgasme. (Een recht waar ook de huidige 'redders des vaderlands' pal voor staan, en dus voor de continuïteit van de vernietiging van de mens zoals het wereld Economisch Forum dat beoogt.)
    Tevens werd het lichaam van de ongeborene het onvervreemdbare bezit van de verwekkers voor wiens besluit tot vernietiging ervan de overheid kinderslachthuizen ter beschikking stelde.
    De nietigverklaring gaf de overheden, hand in hand met wetenschappen en media, de gelegenheid de mens tot consumenten product te maken.
    Het is niet zozeer de mens maar de consument die de diepe aantasting van de lichamelijke integriteit door kunstmatige productie in de kinderfabrieken accepteerde.
    Kinderfabrieken die een logisch gevolg zijn van de nietig en vogelvrij verklaring van het ongeboren leven in de kinderslachthuizen.
    Het zijn de aanvankelijk 24 weken (het pleidooi is tot de geboorte) binnen welk kader de gruwelijkste experimenten vrijelijk kunnen worden uitgevoerd.
    Experimenten die vandaag volgens het WEF een nieuwe mens moeten creëren. A.S.

Het is maar goed dat de mensen slechts een fractie weten van wat er zich achter de schermen bij de bestuurders en multinationals afspeelt anders zouden ze dat tuig kielhalen.