Omtzigt in de bres voor Wilders: "Maar een persoon in deze Kamer veroordeeld voor rassendiscriminatie: Rutte"

• donderdag 14 december 2023
  • Categorie: , ,
  • NSC-leider Pieter Omtzigt wordt moedeloos van de continue kritiek richting Wilders.

Redactie 14-12-2023

Linkse partijen en media buitelen de laatste weken over elkaar heen wat betreft het partijprogramma van de PVV; dat zou namelijk grondrechten en grondwetten met voeten willen treden. Volgens Omtzigt is er maar een persoon in de Tweede Kamer daadwerkelijk veroordeeld voor het schenden van de grondwet: Mark Rutte.

De vrees van linkse partijen en media is dat Wilders, als hij premier wordt, er een discriminerend beleid op na zou houden. Echt stelt Omtzigt dat de continue aanvallen op Wilders onterecht zijn. Waar was verontwaardiging de laatste jaren over Rutte?

"Terugkijkend had ik gewild dat we in 2007 net zo hard geweest waren richting staatssecretaris Rutte. Er is maar één persoon in deze Kamer die destijds is veroordeeld is vanwege rassendiscriminatie. Dat was de heer Rutte en niet de heer Wilders."

Omtzigt benadrukt daarnaast tijdens het debat dat hij wel degelijk oog heeft voor grondrechten. Volgens hem moet men simpelweg maar kijken naar zijn staat van dienst om te beseffen dat Omtzigt niet van plan is grondrechten te schofferen.

Hoezo ??? Bron ?? video ??? tekst ???????

Wat een ontzettend bedroevende mensen/politici van de Linkse Partijen om Wilders dag in dag uit weg te blijven zetten als racist.
    Wat betreft het onderwerp rassendiscriminatie van Marokkanen en de uitspraak van een malle bevooroordeelde rechter die Wilders veroordeelde vanwege die bewering dat Marokkanen een ras zijn slaat natuurlijk helemaal nergens op. De Linkse Partijen kunnen wel door blijven drammen over dit onderwerp maar Marokkanen zijn een Volk en verschillende mensen van dat volk zijn van een ander RAS.

Anoniem 1, wat bedoelt u met uw commentaartje? Twijfelt u aan de veroordeling van psychopaat Rutte? Gewoon even opzoeken en dan weet u alles.

Balkenende 2 heeft ervoor gezorgd dat er met een nieuwe wetgeving minder Turken en minder Marokkanen naar Nederland zijn gekomen.
    Dit ging over ongecontroleerde importbruiden.
    Balkenende regelde dat in de wet en werd niet vervolgd, maar als wilders simpele uitspraken doet dan ben je aan de beurt.
    Linkse politiek is dom kortzichtig en hypocriet.
    Ook de demonstraties na de verkiezingen is volslagen idioot en anti democratisch dat dus riekt naar fascisten en varkens reuzel.