'Ik had van Kamerleden willen horen: we hebben ons misdragen' | NPO Radio 1

• vrijdag 22 december 2023
  • Categorie:
  •  Ongehoord Nederland mag blijven uitzenden.

22-12-2023

Ongehoord Nederland mag blijven uitzenden. Na dit nieuws had Tijs van den Brink wel reactie verwacht van verschillende partijen, maar het bleef stil. ‘Ik had van Kamerleden willen horen: we hebben ons misdragen. Wij als Kamerleden horen niet omroepen uit het bestel weg te sturen. Daar hebben we instituties voor”, zegt hij. Dit is het officiĆ«le YouTube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. #wieluistertweetmeer Volg ons op Twitter: https://twitter.com/nporadio1​ Volg ons op Facebook: https://www.facebook.com/nporadio1​ Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nporadio1​ Volg ons op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/npo-... En abonneer je op dit kanaal! #nporadio1

ze zijn alleen maar aan het praten en bedenken over hoe je op een andere manier kan zorgen om ongehoord nederland te verwijderen. van de Brink zegt ook nog; journalistiek moet je leren! Deze man heeft totaal geen zelfreflectie.