🧭 Arno Wellens: Digitale Euro (CBDC), een vloek of een zegen? | Madelon Navigeert

• zondag 17 december 2023
  • In deze aflevering van Madelon Navigeert verwelkomen wij Arno Wellens, ...

16-12-2023

Meer interviews? Abonneer gratis en druk op de bel: https://madelonvos.nl/abonneergratis

πŸ₯‡ Claim gratis gram goud Γ‘ €59: https://www.madelonvos.nl/goldrepublic πŸ”’ 4 maanden gratis NordVPN bij 2 jaar abo: http://madelonvos.nl/nordvpn πŸ‘©πŸΌ‍πŸŽ“ Gratis masterclass & Bitcoin rapport: https://madelonvos.nl/gratis 🀍 Wil je mij helpen? Dat kan door deze video te delen op Instagram, Twitter, Facebook en/of Whatsapp, telegram, etc. Tag mij even en ik deel het ook, alvast bedankt!! πŸ‘€ Meer van Arno? https://arnowellens.backme.org/ πŸ“– Bronvermelding uit de video: https://arnowellens.substack.com/ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ In deze aflevering van Madelon Navigeert verwelkomen wij Arno Wellens, een journalist met een scherpe tong Γ©n een fotografisch geheugen. Wellens, schrijver van onder andere 'Het Euro Evangelie', is een meester in het doorspitten van duizenden pagina's aan rapporten en onderzoeken en zal ons vandaag alle ins en outs vertellen over de Digitale Euro (CBDC). Hij confronteert ons met de harde realiteit achter de cijfers en beleidsbeslissingen. Abonneer jezelf en klik op het belletje: https://madelonvos.nl/abonneergratis Ik wens je alvast veel kijkplezier! ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬2qqqqqqqqqqqqqqqqq πŸ™πŸ» Meer leren over investeren en vermogensopbouw? ▪️ NIEUWSTE opleiding bouw, beheer, bescherm vermogen: https://madelonvos.nl/cursussen ▪️ Mijn favoriete tools/platformen & speciale acties: https://madelonvos.nl/supportlinks ▪️ Gratis masterclass & Bitcoin rapport: https://madelonvos.nl/gratis ▪️ Wordt lid van de MoneyTalks community [2500+ leden]: https://moneytalkscommunity.nl πŸ“Ί Volg mij via: ▪️ https://www.madelonvos.nl ▪️ https://instagram.com/madelonvos_ ▪️ https://twitter.com/madelonvos__ ▪️ https://madelonvos.nl/abonneergratis πŸ“Ί Nog meer video's bekijken? ▪️ Madelon Praat: https://bit.ly/Madelonpraat ▪️ Madelon Navigeert [interviews]: https://bit.ly/MadelonNavigeert ▪️ Madelon in El Salvador: https://bit.ly/MadelonElSalvador πŸ“© Gratis materiaal & contact ▪️ https://madelonvos.nl/gratis ▪️ https://instagram.com/madelonvos_ ⏰ Timestamps 0:00 - Intro