WILLEM MIDDELKOOP onthult, Amerika stort in, grondstoffen & kansen in GOUD. Interview Hugo Investing

• zaterdag 11 november 2023
  • Ontdek de impact van de opkomst van de BRICS-landen, de afname van de dollar als wereldmunt en cruciale beleggingstrends.

10-11-2023

Dompel jezelf onder in de wereld van geopolitiek, economische verschuivingen en investeringsinzichten met Willem Middelkoop, die te gast was bij Hugo Investing. Tijdens een exclusief seminar voor de gasten van Hugo Investing deelde Willem Middelkoop zijn diepgaande kennis. Nu nemen we een interview af met Willem Middelkoop als een van onze beursredacteurs vlogs. Ontdek de impact van de opkomst van de BRICS-landen, de afname van de dollar als wereldmunt en cruciale beleggingstrends. Wilt u ook uitgenodigd worden volgende keer? email ons via info@hugoinvesting.com

Luister naar Willem Middelkoop over kansen in goud, wereldwijde investeringen en de invloed van geopolitieke spanningen op financiële markten. Een must-watch voor wie op de hoogte wil blijven van de laatste economische ontwikkelingen en beleggingsbeslissingen wil nemen. Beter Beleggen met hulp van Hugo; ga naar https://hugoinvesting.com/nl Wordt een betere belegger, online cursussen leren beleggen https://academy-for-investors.com/ Vergeet niet te abonneren    / hugoinvestingnederlands   Volg ons op Facebook https://www.facebook.com/HugoInvestin... Volg ons op Instagram https://www.instagram.com/hugoinvesti... Volg ons op LinkedIn https:/ /www.linkedin.com/company/hugoinvesting Wie is Hugo? Hugo is het vroegere BinckBank Spanje. Hugo is a gereguleerde broker onder toezicht van de Spanish AFM, CNMV. Hugo's klanten hebben een Saxo Bank rekening en krijgen begeleiding van team Hugo. Volg Hugo Facebook.com/hugoinvestingederlands    / hugoinvestingspanjeportugal   More informatie over Hugo www.hugoinvesting.com/nl email info@hugoinvesting.com Contacteer ons op: + 34 951 56 56 56 of + 31 20 499 07 62 of stuur een mail naar info@hugoinvesting.com De informatie in deze video mag niet worden geïnterpreteerd als individueel beleggingsadvies. Hoewel Hugo inhoud samenstelt uit betrouwbare bronnen, kan Hugo niet garanderen dat de informatie juist, volledig of actueel is. Het gebruik van informatie uit deze video zonder voorafgaande verificatie of advies is op eigen risico. Wij raden u aan alleen te beleggen in producten die aansluiten bij uw kennis en ervaring en niet te beleggen in financiële instrumenten waarvan u de risico's niet begrijpt.