Prof. Capel hekelt ‘dodelijke oneliner’ ministerie van Ongezondheid

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:03

Er is een hele heftige, vervelende kreet van het ministerie van Ongezondheid, namelijk dat de prik beschermt. “Nou, vergeet het maar,” zegt emeritus hoogleraar Pierre Capel in een nieuwe column.

Petrus maakt na de prik overuren bij de hemelpoort.

Wat je misschien niet weet, is dat de prik ook een effect heeft op het microbioom, alle bacteriën, gisten, schimmels, virussen die bij ons wonen. “Daar moeten we heel blij mee zijn. Zij zorgen voor de spijsvertering, dat de goede stoffen worden gemaakt voor de hersenen waardoor we evenwichtig kunnen leven, en van alles en nog wat.”

Meer kans om ziek te worden

Een hele belangrijke bacterie die heel veel doet is de bifidobacterium. Hij versterkt de afweer, voorkomt infecties, verlaagt ontstekingen, voorkomt allergieën, voorkomt darmziekten, versterkt leverfuncties en nog veel meer.

Bifidobacterium beschermt ook heel erg goed tegen het krijgen van COVID-19, benadrukt Capel. Dat fantastische vaccin dat wordt gepropageerd door het geweldige ministerie van Ongezondheid vernietigt bifido. Het gevolg: je hebt meer kans om ziek te worden.

Volgende generatie verzwakt

Ook kinderen van gevaccineerde vrouwen raken hun bifidootjes kwijt en op die manier is de volgende generatie al verzwakt dankzij de geweldige prik. Die verstoort het hele microbioom, dat extreem belangrijk is, niet alleen voor onze darmen, niet alleen voor onze gemoedstoestand, onze hersenfuncties, maar voor van alles en nog wat.

En dit is slechts één bacteriestam die goed is onderzocht ten aanzien van het zogenaamde ‘vaccin’. “Vrolijk word je daar niet van. Oneliners kunnen dodelijk zijn,” aldus Capel.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

Het reduceren van de wereldbevolking begint aardig op stoom te raken zonder dat diezelfde wereldbevolking het door heeft. De bedenkers van deze plannen, het WEF en WHO, Bill Gates, George SOROS, enz.), worden fanatiek bijgestaan door de meeste wereldleiders en door de EU en de lidstaten. In de EU moet de oorspronkelijke bevolking wijken voor de Afrikanen zoals dag in dag uit blijkt. Gelukkig heeft het overgrote merendeel van de schaapskudde het niet door.