“Oorlogsverklaring aan ruk naar rechts”: Nog een NGO-schip in de Middellandse Zee actief

• vrijdag 17 november 2023
  •  Het is al het derde schip van de NGO “United4Rescue”

“Oorlogsverklaring aan ruk naar rechts”: Nog een NGO-schip in de Middellandse Zee actief

(Vertaling: E.J. Bron)

Sinds dinsdag jongstleden is de “Sea-Watch 5” actief in de Middellandse Zee. De missie van de zelfbenoemde “redders in nood op zee”: het doel is zo veel mogelijk vervangingsmigranten naar Europa en Duitsland te karren. Voor het nieuwe schip is vooral de Evangelische Kerk van Duitsland (EKD) verantwoordelijk – maar ook de Duitse staat stort tot 2026 tig miljoenen aan belastinggeld over diverse Middellandse Zee-NGO´s uit.

Afgelopen dinsdag stak de “Sea-Watch 5” vanuit de oostkust van Spanje in zee. Het is al het derde schip van de NGO “United4Rescue”. De Evangelische Kerk van Duitsland (EKD) heeft het nieuwe schip geïnitieerd, die zichzelf daar openlijk voor op de borst klopt. Ondertussen gaat de Duitse staat tot minstens 2026 door met het subsidiëren van private zogenaamde redding in nood op zee. “Ook voor de jaren 2024 tot 2026 is voorzien in een subsidiëring van de redding op zee met verplichtende machtigingen van de Duitse Bondsdag. Deze zullen we omzetten”, bevestigde het Groene ministerie van Buitenlandse Zaken enkele weken geleden.

Duitse regering financiert bevolkingsvervanging

De Duitse bondskanselier Olaf Scholz (SPD) wil zich graag aan de verantwoordelijkheid onttrekken: “Ik heb het verzoek niet ingediend […].” De voortzetting van de financiering zou op initiatief van de Bondsdag tot stand gekomen zijn. In ieder geval staat vast dat de Duitse regering schepen zoals de | Sea-Watch 5” – en daarmee de vervangingsmigratie – subsidieert: zoals het er nu naar uitziet met ongeveer € 8 miljoen tot 2026.

Record migranten-aankomsten

De eerste inzet van de “Sea-Watch 5” zou “ een oorlogsverklaring tegen de ruk naar rechts van de Italiaanse regering” zijn. De NGO´s beklagen dat ze sinds de ambtsaanvaarding van Meloni naar verder weg gelegen havens verwezen worden. Maar als je het aankomstcijfers van migranten in Italië kent, dan komt deze “oorlogsverklaring” uitermate absurd over. Van 2021 tot 2023 is het aantal eerste aankomsten met 149% gestegen. Tussen 1 januari en 14 november 2023 zijn er al meer dan 147.000 Middellandse Zee-migranten in Italië aangekomen. Dat zullen er aan het eind van het jaar nog meer zijn.

Hand in hand tegen Duitsland

Uiteindelijk gaan de Duitse staat en de Evangelische Kerk van Duitsland hand in hand om de vervangingsmigratie in bijzondere mate te bevorderen en de bevolkingsvervanging voort te zetten. Staat en kerk financieren de twijfelachtige activiteiten van de Middellandse Zee-NGO´s. Hun multiculti-agenda is tegen de Duitsers en hun toekomst gericht. Alleen een omvangrijke remigratiepolitiek kan een einde maken aan deze zelfvernietigende waanzin.

Bron:
    heimatkurier.at

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Even gewoon voorbijgaan aan de enorme tekorten op de Duitse arbeidsmarkt. Gelukkig is dit een artikel van een Oostenrijkse site. Weten die wel wat er economisch speelt in Duitsland?
    Was er geen Duitse site te vinden?

In Duitsland wonen 5% moslims. Hoezo Umvölking?