blckbx today #245: Herindeling Nederland | Libertaire Partij over staatsschuld | ON verliest kort geding

• vrijdag 17 november 2023
  • Categorie: , , ,
  •  Herindeling Nederland | Libertaire Partij over staatsschuld | ON verliest kort geding

Zie HIER de uitzending

De overheid wil Nederland op de schop nemen door het land grondig te verbouwen. Hoe democratisch zijn deze plannen? De staatsschuld laten oplopen of bezuinigen? Wat impliceert de vraag precies voor de Nederlandse burger die volgende week woensdag mag gaan stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen? Ongehoord Nederland spande een kort geding aan, omdat de omroep af wilde van de periodieke rapportages die het moet inleveren bij de NPO. Maar de rechter wees dat verzoek gisteren af.

Vrijdag 17 november 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• De overheid wil Nederland op de schop nemen door het land grondig te verbouwen. Hoe democratisch zijn deze plannen?
    • De staatsschuld laten oplopen of bezuinigen? Wat impliceert de vraag precies voor de Nederlandse burger die volgende week woensdag mag gaan stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen?
    • Ongehoord Nederland spande een kort geding aan, omdat de omroep af wilde van de periodieke rapportages die het moet inleveren bij de NPO. Maar de rechter wees dat verzoek gisteren af.

Desk: onderzoeksjournalist Daan de Wit, lijsttrekker Libertaire Partij Tom van Lamoen en verslaggever Erwin Taams
    Presentatie: Ancilla van de Leest

Relevante achtergrondinformatie en bronnen

blckbx today

Voor de gelovigen onder ons: Zou Hugo de Jonge de reïncarnatie van de Duivel zijn?
    Voor de niet gelovigen onder ons: Wordt het niet tijd dat we Hugo de Jonge, die werkelijk lijdt aan ieder psychologische ziekte die tegenwoordig bekend is, laten opsluiten in een psychiatrische instelling en hem nooit meer in de maatschappij los moeten laten?
    Zo niet ga dan bij uzelf te rade waarom niet.