blckbx today #244: Zwanger vaccineren? | Nieuwe partij NLPlan | Wat is waar rond Gaza-oorlog?

• donderdag 16 november 2023
  • Zwanger vaccineren? | Nieuwe partij NLPlan | Wat is waar rond Gaza-oorlog?

Zie HIER de uitzending

Deze week hebben we in iedere uitzending een lijstrekker van een nieuwe verkiesbare lijst. Israël en Hamas zijn naast een militair conflict verwikkeld in een informatie-oorlog. Moeten zwangere vrouwen zich laten vaccineren tegen corona? Een beroepsvereniging van verloskundigen zet daar hun vraagtekens bij. Dat en meer in blckbx today.

LET OP: Om deze uitzending censuurvrij te verzorgen, wordt de YouTube-livestream eerder beëindigd.

Woensdag 15 november 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Deze week hebben we in iedere uitzending een lijstrekker van een nieuwe verkiesbare lijst. Dit keer: Kok Chan, lijsttrekker van 'Nederland met een Plan'.
    • Israël en Hamas zijn naast een militair conflict verwikkeld in een informatie-oorlog. Beide proberen de harten van het publiek voor zich te winnen.
    • Moeten zwangere vrouwen zich laten vaccineren tegen corona? Een beroepsvereniging van verloskundigen zet daar hun vraagtekens bij.

Desk: bedrijfsarts Alexander van Walraven, redacteur Roy Bernabela en Kok Kuen Chan lijsttrekker van 'Nederland met een Plan'.
    Presentatie: Sanae Orchi

blckbx today