Vers de pers: beschouwing van het verkiezingsprogramma van Pieter Omtzigt #DDDC

• woensdag 25 oktober 2023
  •  Ton F. van Dijk en Marianne Zwagerman lazen het helemaal en voorzien het van commentaar ........

24-10-2023

Vanmorgen presenteerde Pieter Omtzigt in Nieuwspoort in Den Haag zijn verkiezingsprogramma. Heb je geen zin om het verkiezingsprogramma helemaal te lezen, maar wil je wel een betrouwbare duiding van de inhoud? Geen nood! Ton F. van Dijk en Marianne Zwagerman lazen het helemaal en voorzien het van commentaar in deze nieuwe aflevering van Dwars door de Campagne. Om 14.00 uur konden Leden van de Club van Dwarskijkers live meekijken met de opname van de nieuwe uitzending van Dwars door de Campagne. De uitzending is voor leden van de Club van Dwarskijkers ook te beluisteren als podcast op Spotify Dank aan alle kijkers van de livestream voor het meedoen en de goede vragen. Het was leuk om voor het eerst live te gaan, doen we zeker vaker! Wil je ook toegang tot live events en exclusieve content kijk dan op DwarsNieuws.nl hoe je lid kan worden van de club. Daarmee steun je ons, waarvoor dank.