Trump laat geen spaan heel van ‘corrupte’ WHO in virale video

• woensdag 18 oktober 2023
  • Ik sta niet toe dat de volksgezondheid gebruikt wordt als voorwendsel om een wereldregering in het zadel te helpen, zei hij.

Robin dr Boer 18-10-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:32

Toen Donald Trump in mei 2020 aankondigde dat hij van plan was om zich terug te trekken uit de Wereldgezondheidsorganisatie, werd hij fel bekritiseerd door de media en zijn politieke tegenstanders.

Dinsdag haalde hij in een video nog eens snoeihard uit naar de WHO, die volgens hem volledig ontmanteld en vervangen moet worden.

De WHO is niets meer dan een corrupte globalistische zwendel die wordt gefinancierd door de Verenigde Staten, maar aangestuurd door China, zei Trump.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Schrappen

De oud-president waarschuwt dat Joe Biden op het punt staat de Amerikaanse soevereiniteit weg te geven aan de WHO door het nieuwe pandemieverdrag te steunen.

Trump kondigde aan dat hij dat verdrag meteen zal schrappen als hij president wordt. Ik sta niet toe dat de volksgezondheid gebruikt wordt als voorwendsel om een wereldregering in het zadel te helpen, zei hij.

“Dat is wat ze doen. Globalisten. De VS zullen zich terugtrekken uit de corrupte WHO. Die moet volledig ontmanteld en vervangen worden.”

Nieuwe coalitie

Trump wil een nieuwe coalitie van landen vormen die zich moet toespitsen op het beschermen van gezondheid, soevereiniteit en vrijheid.

De VS betalen de WHO op dit moment bijna 500 miljoen dollar per jaar.

NineForNews.nl

Om over na te denken. Ik vind zijn benadering interessant om “wakker” te worden..:
    En stil te staan bij zoveel overheersende belangengroepen, zoals de WHO. Plots kregen “Ze” zoveel macht dat zelf ons recht van zelfbeschikking over het eigen lichaam in het gedrang kwam ( dixit Coronaperode)