241 Dedollarisatie, inflatie, krimp en herinvoering gulden. Ab Gietelink interviewt Jelena Postuma

• vrijdag 6 oktober 2023
  •  Hoe beoordelen we de stand van de wereldeconomie?

6-10-2023

Hoe beoordelen we de stand van de wereldeconomie? Hoe snel verloopt het proces van dedollarisatie ? Hoe doorstaat de Russische economie het westerse sanctiebeleid? Betaald Duitsland haar sanctiebeleid tegen Rusland met een economische crisis? Volgens de mainstream media is er sprake van een voorzichtige groei. Maar is er niet gewoon sprake van fors koopkrachtverlies? De inflatie zou zijn teruggenomen. Maar klopt dat beeld eigenlijk wel? Jelena Postuma is een van de jonge economen, die kritische vragen stellen bij het dominante narratief. XXX Alternatief.TV is een platform waarin Ab Gietelink via interviews met interessante gasten en eigen columns kritische inzichten tegenover het dominante denken zichtbaar maakt Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraïne? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank.