FVD-leider Baudet heeft Europese partij opgericht

• woensdag 6 september 2023
  • Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet was tijdens het zomerreces in Hongarije om een Europese beweging op touw te zetten.

6-9-2023

Bij Forum Inside, de talkshow van FVD, vertelt Baudet dat hij samen met diverse Centraal- en Oost-Europese partijen de handen ineen heeft geslagen.

"Ik heb een Europese partij mede opgericht", vertelt Baudet bij Forum Inside. "Forum voor Democratie is nu onderdeel van een club met Hongaren, Roemenen, Bulgaren, Serven, Zwitsers, Tsjechen en Zweden. Acht landen die op alle punten echt hetzelfde denken. Over migratie, over klimaat, over die vreselijke oorlog in Oekraïne, over CBDC, over de coronaregels. Er is echt een nieuwe coalitie aan het ontstaan, daar gaan we ook veel meer mee doen."

Al deze nationale partijen hebben de zogenoemde Boedapest Verklaring ondertekend, schrijft FVD. De partijen verklaren in de verklaring het volgende:

'1. Dat wij voor vrije samenwerking zijn tussen soevereine, onafhankelijke naties in Europa, voor het grotere goed, en tegen supranationaal, bureaucratisch en oncontroleerbaar mondiaal bestuur. Wij zijn voor een onafhankelijk nationaal buitenlands beleid en tegen het beleid van ‘machtsblokken’.

2. Dat wij voor open economieën zijn, gebaseerd op eerlijke handel, en fel gekant tegen de industrieel en crimineel georganiseerde massa-immigratie, die onze samenlevingen onder druk zet en het onvermijdelijke resultaat is van een Europa zonder grenzen. Zowel legale als illegale immigratie moet een halt worden toegeroepen.

3. Dat wij voor traditionele gezinsstructuren zijn, voor de bescherming van kinderen, en tegen wokeïsme en zogenaamde LGBTQIA+- waarden die de nationale cohesie en het gezond verstand aantasten en ondermijnen.

4. Dat wij voor het verwerpen van de ideologie zijn die is geformuleerd door de wereldorganisaties waarachter grote bedrijven en financiers schuilgaan, die mensen van hun vrijheid beroven en die, als een soort oefening, de vrijheden van mensen hebben beperkt door corona als voorwendsel te gebruiken, terwijl ze de grote bedrijven en financiers verrijken.

5. Dat wij voorstander zijn van nationale democratie en tegen de opkomst van mondiale bestuurlijke organen zoals de EU, de WHO en de VN met hun zogenaamde "duurzame ontwikkelingsdoelen", die in werkelijkheid niets anders zijn dan een opmaat naar een wereldregering.

6. Dat wij voor privébezit zijn (het fundament van alle vrijheden, dat momenteel wordt veracht door hoge belastingen en willekeurige onteigening, waaronder van landbouwgrond) en tegen de huidige op financiën gebaseerde postindustriële virtuele economie die wordt gecontroleerd door ontoerekenbare centrale banken. Wij zijn voor gezond geld en tegen inflatie (die de armen berooft om de rijken te betalen) en tegen alle vormen van centrale controle, in het bijzonder digitale valuta van centrale banken.

7. Dat wij voor vrije meningsuiting zijn en tegen de alsmaar groeiende druk van censuur en taboes die het debat verstikken, ons intellect infantiliseren en ons verhinderen de waarheid te achterhalen.

Wij willen onze transnationale samenwerking versterken, in welke vorm dan ook, om deze waarden te bevorderen.'

NieuwRechts

Geweldig . . . ga zo door . . . lange weg nog te gaan

Hoe kunnen wij lid worden van deze europese partij en deze steunen?