‘Er gaat een SCHOKGOLF door Nederland en een SCHOKGOLF door politiek en ambtelijk Den Haag!’

• maandag 4 september 2023
  • In de top 6 van de BVNL-lijst staan drie leden van Farmers Defence Force.

Robin de Boer 4-9-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:45

“Ik denk dat we de naam wel om kunnen dopen van Belang van Nederland naar Boeren van Nederland,” zegt FDF-voorman Mark van den Oever in een vlog.

“Er staan meer boeren in de top dan bij de BBB,” merkt hij op. Het gaat om Arjen Schuiling, Nynke Koopmans en Sieta van Keimpema.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Wij klappen erop

Volgens Van den Oever gaat Sieta veel zetels binnenhalen. “De facto hebben wij veel invloed bij de boeren van Nederland.”

“Wij klappen erop. Wij zijn de proteststem. Dat zijn we de afgelopen vier jaar geweest. Dat hebben wij bewezen en ook Wybren [van Haga], die middenin de corona is blijven staan,” aldus Van den Oever.

En dan gaat er wat gebeuren

“Er gaat nog wat gebeuren,” kondigt hij aan. “Er komt een campagne. En niet zo’n beetje een campagne. We gaan voor de winst. En niet voor één zeteltje, wij trekken ‘m door naar het centrum van de macht.”

“Houd er rekening mee. Wij komen eraan. En dan gaat er wat gebeuren. Er gaat een schokgolf door Nederland en een schokgolf door politiek en ambtelijk Den Haag! Wat jullie ons de afgelopen vier jaar aangedaan hebben, dat gaan wij jullie aandoen! Halveren, Tjeerd, halveren,” roept Van den Oever, daarbij verwijzend naar D66-Kamerlid Tjeerd de Groot.

NineForNews.nl

Het is hard nodig dat er eens een schokgolf door Nederland gaat want het naïeve volk heeft nog steeds niet door dat ze linksom of rechtsom weer bedonderd worden. Immers, zowel Omtzigt als de BBB zijn weer het verlengstuk van de Globalisten en dat is heel slecht nieuws.