blckbx today #221: Nieuwe oorlog op komst? | Boerengrond wordt beleggingsproduct | Algemene Beschouwingen

• vrijdag 22 september 2023
  •  Nieuwe oorlog op komst? | Boerengrond wordt beleggingsproduct | Algemene Beschouwingen

22-9-2023

Zie HIER de uitzending

Er zijn honderden doden gevallen bij gevechten tussen Azerbeidzjan en Armenië. We kijken terug op de Algemene Politieke Beschouwingen en maken een vooruitzicht op het komende politieke jaar. Hoe universiteiten en actieclubs een verdienmodel maken van met CO2-credits opgekochte boerengrond. Dat en meer in blckbx today.

Vrijdag 22 september 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Er zijn honderden doden gevallen bij gevechten tussen Azerbeidzjan en Armenië. Wat is de achtergrond van dit conflict?
    • We kijken terug op de Algemene Politieke Beschouwingen en maken een vooruitzicht op het komende politieke jaar.
    • Hoe universiteiten en actieclubs een verdienmodel maken van met CO2-credits opgekochte boerengrond.

Desk: politiek verslaggever Bert Brandsma, redacteur Laura Oorschot en wetenschapsjournalist Rypke Zeilmaker
    Presentatie: Ancilla van de Leest

blckbx today