234 Terugkijken op corona. Toekomst met WHO-verdrag en Censuurwet. Ab Gietelink met Jeroen Pols

• zondag 3 september 2023
  •  We gaan met Jeroen Pols terugblikken op twee enerverende coronajaren tussen maart 2020 en januari 2022.

3-9-2023

Jeroen Pols. Jurist, medeoprichter van Viruswaarheid en een van de gezichten in het coronaprotest..

We gaan met hem terugblikken op twee enerverende coronajaren tussen maart 2020 en januari 2022. Op viruswaarheid, de eerste processen, die voerde en het roemruchte avondklok proces dat viruswaarheid won. We gaan ook vooruitkijken naar de Pandemiewet Hoe ziet die Nationale en WHO pandemiewet eruit? Wat zijn de gevaren? Hoever staat we met de invoering? Tenslotte een beeld van de censuurwet van 25 augustus? Tenslotte wat gaat Jeroen Pols nu doen? XXX Alternatief.TV is een platform waarin Ab Gietelink via interviews met interessante gasten en eigen columns kritische inzichten tegenover het dominante denken zichtbaar maakt Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraine? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank.