Van Pieter Omtzigt hoeven we geen echte verandering te verwachten

• zaterdag 26 augustus 2023
  • Categorie:
  •  Omtzigt is de afgelopen jaren totaal opgehypt

25-8-2023

Van Pieter Omtzigt hoeven we geen echte verandering te verwachten

Als je nu een nieuwe partij lanceert, open je toch meteen de aanval op de oorlog in Oekraïne, woke, klimaatgekte, coronabedrog, bankenzwendel & CBDC, de coup via WEF, VN, EU, NAVO, etc? Met andere woorden: op het oprukkende totalitarisme dat uiteindelijk schuilgaat achter de grote problemen in Nederland? Omtzigt niet: hij heeft het alleen over nieuwe procedures, nieuwe kiesstelsels, en nieuwe controlemechanismen.

Omtzigt is principieel op de procedure, maar niet op de inhoud. Dat laat zijn track record van jarenlang mainstream stemgedrag zien: hij is uiteindelijk toch gehoorzaam aan het systeem. We kunnen de checks & balances herstellen, maar zonder inhoudelijk verzet gaat het alsnog mis.

Omtzigt is de afgelopen jaren totaal opgehypt. Onze oppervlakkige en hijgerige mainstream media hebben van een kamerlid met wat goede kwaliteiten een verlosser gemaakt. En Nederlanders trappen er massaal in. Zolang zij hun idolen buiten zichzelf zoeken, zullen ze bedrogen worden.

Omtzigt is verslaafd aan gegijzeld worden. Eerst door het CDA, nu door het Nederlandse volk. Het wachten is op zijn volgende burn-out: die zou ik ook krijgen van die gigantische en onrealistische verwachtingen op mijn schouders!

Andre zei

Gespleten Persoon, uiteindelijk kartel idioot, trap hier niet in!