Nieuwe CDA-lijsttrekker is jongere versie van Hugo de Jonge: ‘Net zo’n prikpooier!’

• dinsdag 15 augustus 2023
  • Categorie: , ,
  •   “Hij is gewoon een iets jongere versie van Hugo de Jonge! Net zo’n prikpooier!”

Robin de Boer 15-8-2023

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:13

Het CDA-bestuur heeft maandag Henri Bontenbal voorgedragen als nieuwe lijsttrekker voor het CDA. De verenigingsraad van de partij heeft unaniem voor zijn kandidatuur gestemd.

Bontenbal en Kamerlid Derk Boswijk werden de afgelopen dagen als favorieten gezien. De nieuwe lijsttrekker moet proberen het verwachte verlies van de partij bij de verkiezingen zo klein mogelijk te houden. In de peilingen blijft het CDA steken op zes zetels.

Wie op X, het voormalige Twitter, kijkt op de tijdlijn van Bontenbal, merkt al snel dat hij een jongere versie is van demissionair CDA-minister Hugo de Jonge.

Hoeft er weer één minder geprikt te worden

Toen Volkskrant-journalist Maarten Keulemans beweerde dat gevaccineerden niet net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, schreef Bontenbal: “Daarom zijn er nou wetenschapsjournalisten zoals Keulemans: die duiken net even wat dieper in de materie.”

Nieuwsuur schreef op 20 december 2021 dat de voorraad coronavaccins was geslonken tot ongeveer 1,5 miljoen vaccins. Bontenbal zei daarop: “Vanavond m’n booster gehad. Net voor sluitingstijd. De laatste vaccins zouden anders worden weggegooid. Snel m’n auto ingesprongen, binnen vijf minuten zat-ie in m’n arm. Hoeft er weer één minder geprikt te worden. Laat je vaccineren, mensen!”

Als deze jongen een oproep krijgt, gaat die spuit er gewoon in

Toen De Telegraaf een artikel publiceerde over vaccintwijfelaars met de kop ‘Ik vertrouw het gewoon niet’, klom Bontenbal in de pen. “Nou, het is vrij simpel hoor: als deze jongen een oproep krijgt, gaat die spuit er gewoon in. Wetenschap is geen mening waarmee je het oneens kunt zijn omdat je iets anders gelezen hebt in de Privé.”

Singer-songwriter Nicky Monreau stelt: “Hij is gewoon een iets jongere versie van Hugo de Jonge! Net zo’n prikpooier!”

NineForNews.nl

Gelovige mensen van het CDA, CU en de rest van de partijen hebben het vrijwel allemaal achter hun elle bogen. Prediken voor vrede en miljarden uitgeven aan wapentuig voor de oorlog, Covid(vaccinatie) Patiënten in de steek laten als ze vanwege de naweeën van de prikken ernstig ziek zijn geworden. Prediken voor saamhorigheid en vervolgens 3 miljoen mensen buitensluiten. Wat een verschrikkelijk minderwaardig mens moet dit soort griezels zijn om het 1 te zeggen en dan precies het tegenovergestelde te doen.

Geloof is het aannemen van verzinsels van anderen voor absolute waarheid, en daarmee voor domme mensen OF voor mensen die er flink veel geld aan verdienen