Engeland: Overheidsstatistieken bewijzen: 92% van de covid-sterfgevallen in 2022 drievoudig “gevaccineerd”

• woensdag 9 augustus 2023
  • Categorie: , ,
  •  Er is niet één onderwerp waar de vrije media zoals Report24 niet vanaf het begin correct hebben geïnformeerd – terwijl de mainstream nu langzaam en traag het goede voorbeeld volgt.

9-8-2023

Dat men fout zat en de vrije media goed, wil men natuurlijk nooit toegeven – omdat deze niet gekocht en gecontroleerd kunnen worden. Een centraal punt is het feit dat de zogenaamde “vaccinaties” nooit hebben gewerkt, zelfs niet in de verste verte zoals beloofd aan de bevolking. Dit wordt ook bewezen door steeds meer officiële gegevens, schrijft Report24.

Iedereen die de lezingen van professor Sönnichsen kent, zal bijvoorbeeld de presentatie van de werkelijke “effectiviteit” van de Covid-19 vaccinaties hebben gezien. Gebaseerd op de bevindingen van gerenommeerde klinieken in de VS, die gebaseerd zijn op een groot aantal geobserveerde mensen, moest worden gesteld: met elke “vaccinatie” neemt het vermogen van het menselijk lichaam om zich effectief te verdedigen tegen een Covid-19 ziekte blijkbaar af. De zogenaamde “vaccinaties” hebben dus een volledig tegenovergesteld effect. Report24 heeft dit in de onderstaande artikelen besproken:

Dit effect was ook bekend uit het VK en Duitsland:

Nu zijn er nieuwe, officiële statistische gegevens uit Groot-Brittannië, die niet alleen over ziekten gaan, maar specifiek over sterfgevallen. Deze laten zien: onder de zogeheten “Covid-sterfgevallen” in 2022 was een ongelooflijke 92 procent drievoudig gevaccineerd of meer.

Op 21 februari 2023 heeft het Office for National Statistics (ONS), een Britse overheidsinstantie, stilletjes gegevens vrijgegeven over sterfgevallen naar vaccinatiestatus in Engeland tot 31 december 2022, zonder bijbehorende mediafanfare maar eerder stiekem. De achterstallige dataset van het ONS is getiteld “Sterfgevallen naar vaccinatiestatus, Engeland, 1 april 2021 tot 31 december 2022“. De gegevens kunnen hier op de ONS-website bekeken en hier gedownload worden.

De cijfers laten duidelijk zien: vaccinaties werken niet. Ze voldoen aan geen enkele belofte van politici en fabrikanten. Integendeel, op basis van de cijfers uit Engeland is het duidelijk dat er veel meer mensen aan zijn overleden.

In mei 2021 was er het laagste aantal Covid-sterfgevallen met 205 gevaccineerden en 84 ongevaccineerden. Eigenlijk hadden de sterftecijfers omlaag moeten gaan naarmate de vaccinatiecampagne vorderde. Maar dit was niet het geval. Integendeel, een jaar later schoot het aantal zogenaamde Covid-doden met 450% omhoog, met 1.494 doden onder de gevaccineerden en slechts 96 onder de ongevaccineerden.

Tussen 1 april en 31 december 2021 waren er 17.150 Covid-doden, met 13.116 onder de gevaccineerden en 4.034 onder de ongevaccineerden. Vervolgens waren er tussen 1 april 2022 en 31 december 2022 17.161 Covid-doden. Slechts 970 van deze overledenen waren ongevaccineerd, terwijl 16.191 “volledig gevaccineerd” waren.

Het aantal gevaccineerden dat “aan Covid” overlijdt neemt dus gestaag toe, terwijl dat van de ongevaccineerden afneemt. Om de gegevens volledig te kunnen beoordelen, zou informatie over de gezondheidstoestand, leeftijd en eerdere ziektes natuurlijk ook interessant zijn – het zou, afgemeten aan eerdere bevindingen, mogelijk blijken dat alleen de ouderen en de reeds eerder zieke mensen “aan” Covid-19 stierven.

Om de vermeende vreselijke pandemie te verslaan, was er in de winter van 2021 een grote boostercampagne in Engeland. Uit de gegevens blijkt dat deze vaccinaties de situatie niet verbeterden, maar verslechterden.

In totaal waren er in Engeland tussen 1 januari 2022 en 31 december 2022 28.041 “covid-sterfgevallen”. 25.758 van deze sterfgevallen waren in de volledig gevaccineerde populatie.

Vreselijke, onmenselijke leugen door politici

Deze cijfers zijn ook een indrukwekkend bewijs van het bedrog dat de politiek van het Westen de bevolking aandoet, die de mensheid minacht en sterfgevallen oogluikend toestaat. Want in alle Westerse landen was er de taal van de “pandemie van de ongevaccineerden” en verschillende zware beledigingen aan het adres van mensen die vaccinaties weigeren op een “onsolidaristische” en “levensbedreigende” manier. Nu blijkt dat precies het tegenovergestelde het geval was. Elke politicus die bij deze leugen betrokken was, zou zich voor een jury moeten verantwoorden.

Na deze publicatie kan men alleen maar de centrale vragen herhalen: waarom zijn deze “vaccinaties” niet lang geleden gestopt? En waarom zijn er nog steeds geen onderzoeken voor fraude, mogelijk ook voor verschillende misdrijven tegen lijf en leden, tegen fabrikanten en alle medeplichtigen?

Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER