Aan Frans Timmermans

• donderdag 31 augustus 2023
  • Categorie:
  •  Kortom, slaap verder mijnheer Frans Timmermans.

Aan Frans Timmermans

(Door: P.A.L.M. van Kempen)

Geachte mijnheer Timmermans.

Nadat ik via de pers vernam dat U zich heeft aangemeld als kandidaat voor het premierschap in Nederland ben ik wat gaan googelen. Want zoals het een goed burger betaamt, wil ik graag weten wat voor “spek” we in de kuip krijgen als U werkelijk premier zou worden. Wat kon ik vinden op Google:

Vermogen: Uw vermogen wordt geschat op € 4,3 miljoen.
    Salaris: Buiten de onkosten op dit moment als Europarlementariër € 320.000,– per jaar.
    Woning: Een miljoenen villa in Brussel met 17 kamers en meerdere badkamers.
    WEF: Op 23 mei 2018 heeft U in Berlaymond in Brussel Klaus Schwab (WEF) ontmoet.
    Vliegen: U wilt een einde aan korte vluchten (0 tot 800 km) binnen Europa voor alle bewoners. Echter niet voor U zelf en andere parlementariërs. U vliegt zelf minstens 12 x per jaar naar Straatsburg ( dit buiten Uw andere vliegreisjes), minstens 19000 ton wordt door dit vliegen uitgestoten.
    Boeren: U wilt dat onze boeren verdwijnen, zodat Uw klimaathysterie daarvoor in de plaats komt. Volgens U heeft Nederland daarover niets te zeggen, want dat wordt bepaald door de EU. Dus als U minister-president zou worden, heeft U zelf niets over Uw eigen land te zeggen. Zo kan ik nog vele A4´tjes vullen. Maar wat mogen we dan verwachten van een “klimaatpaus” die zichzelf kundig genoeg acht om minister-president te worden van Nederland? Want alleen het presidentschap is volgens U voor U weggelegd en geen andere (lagere) functie.
    Auto: Ik neem aan dat U start met het verbieden van privéchauffeurs en auto’s voor alle ministers en staatssecretarissen. Dit is zeer vervuilend voor de natuur. Alle ministers en staatssecretarissen kunnen met het openbaar vervoer. Zij dienen te gaan wonen binnen 15 minuten van hun werk. (15 minutensteden volgens het WEF, u weet wel, dat WEF van “U bezit niets, maar zult wel gelukkig zijn”).
    Regeringsvliegtuig: Direct als U minister-president wordt, gaat het regeringsvliegtuig in de verkoop.  Ministers en staatssecretarissen, maar ook onze koninklijke familie, kunnen voortaan plaatsnemen in een gewoon lijnvliegtuig. Dit is veel beter voor het milieu. (WEF: “U bezit niets, maar zult wel gelukkig zijn”)
    Uw eigen peperdure miljoenenvilla in Brussel: Als voorbeeld voor alle Nederlanders verkoopt U deze villa en maakt U uw spaarrekening leeg en stort de opbrengst in de milieupot. Zelf krijgt U een huurappartement in Den Haag. (WEF: “U bezit niets en zult gelukkig zijn”, 15 minutenstad).
    Boerenland: Alle boerenland moet worden onteigend (volgens Uw waanidee). Maar U stelt daarbij vast dat de onteigende grond NOOIT om geen enkele reden gebruikt zal worden anders dan een natuurgebied. Goed voor het milieu, want woningbouw is slecht voor het milieu. (WEF-initiatieven).
    Particulier bezit: Alle particulier bezit wordt verboden en door de staat onteigend, dus ook dat van onze miljonairs, onze koninklijke familie, grootgrondbezitters, etc., etc., maar vooral het vermogen van U zelf, want U moet het voorbeeld zijn. (WEF: “U bezit niets, maar zult gelukkig zijn”).
    Eten voor ministers en staatssecretarissen: De eerste wijziging die U zult doorvoeren, is dat ministers en staatssecretarissen voortaan alleen insecten eten. Vlees is slecht voor het milieu. U en anderen moeten het eerste voorbeeld geven. Ook in restaurants waar U komt, wordt voortaan aan U alleen nog maar een insectenmaaltijd aangeboden. Goed voor Uw overgewicht (sorry voor deze opmerking, maar is goed bedoeld)

MAAR ZO ZAL HET NIET GAAN VOLGENS MIJ

Ook hiervan kan ik nog vele A4´tjes vullen, maar ik weet zeker dat dat niet de bedoeling van U is. Immers U wilt macht, bezit en geld behouden voor een bepaalde groep mensen, maar niet voor de rest van de bevolking. U wilt zelf kunnen blijven vliegen, autorijden en vlees eten. Als lakei van links, maar vooral van het WEF en Uw waanzinnige klimaatdoeleinden, zult U volgens mij van Nederland een Derde Wereldland maken. Klimaathysterie hoort bij een sekte, immers alleen de gedachten van links zijn juist. Wetenschappers over heel de wereld zijn het niet met U eens, maar U noemt deze pseudo-wetenschappers. Als U toen U nog klein (en mager) was tijdens de aardrijkskundelessen had opgelet, had U kunnen weten dat het klimaat al sinds het ontstaan van onze aardbol wisselt. Half Nederland was ooit bedekt met ijs, Afrika en Zuid-Amerika zaten aan elkaar vast. Tektonische platen verschuiven, de aardbol wijzigt langzaam van haar as stand, waardoor klimaat verandert. Ooit was er op Antarctica een tropisch oerwoud en toen waren er nog geen mensen.

Kortom, slaap verder mijnheer Frans Timmermans. Onze bevolking heeft beter verdiend dan een man met zo’n groot EGO. De tot hysterie uitgegroeide klimaatwaanzin heeft U besmet en dat zal nooit overgaan bij U. Blijf in Brussel en kom niet naar Nederland. Wij kunnen U missen als kiespijn.

Met vriendelijke groet

P.A.L.M. van Kempen