232 Nieuw Sociaal Contract (NSC) van Omzigt gunstig voor kritiek en oppositie. Ab Gietelink

• maandag 28 augustus 2023
  •  Pieter Omtzigt steunde de afgelopen jaren grotendeels de coronamaatregelen en het globalistische regeringsbeleid.

28-8-2023

Hij is niet de oppositie die de alternatieven graag zouden zien. Maar het bestuurlijke vernieuwingsprogramma van zijn nieuwe partij Nieuw Sociaal Contract (NSC) geeft meer ruimte en invloed aan parlementair debat en oppositie. In Omtzigts’ visie moeten premier en kabinet meer gaan uitvoeren wat het parlement besluit. Hijzelf wil als partijleider vanuit de Tweede Kamer in debat met de oppositie vernieuwingen realiseren, waar ook Forum voor opteert. Die versterking van het parlement geeft nieuwe kansen voor oppositiepartijen op links en rechts

XXX Alternatief.TV is een platform waarin Ab Gietelink via interviews met interessante gasten en eigen columns kritische inzichten tegenover het dominante denken zichtbaar maakt Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Bestel mijn nieuwe boek TUNNELVISIES. Hoe realiseren we vrede in Oekraine? Uw donaties zijn cruciaal voor de voortgang van dit kanaal. Zie https://www.alternatief.TV. Hartelijk dank.