[Terugkijken] Hoorzitting Annemarie Jorritsma, Kajsa Ollongren & Khadija Arib - Functie Elders TK

• dinsdag 4 juli 2023
  • Terugkijken: Hoorzitting over de verkenningsfase van de formatie van 2021 - Tweede Kamer.

4-7-2023

Terugkijken: Hoorzitting over de verkenningsfase van de formatie van 2021 - Tweede Kamer. #Functieelders #Geenactieveherinnering Programma: 14.00 – 14.45 uur: oud-verkenner Annemarie Jorritsma. 14.50 – 15.35 uur: oud-verkenner Kajsa Ollongren. 15.40 – 16.25 uur: oud-Kamervoorzitter Khadija Arib. 16.35 – 17.00 uur: mogelijkheid voor vervolgvragen aan één of meerdere genodigden. Deelnemers: Ingrid Michon-Derkzen (VVD), Joost Sneller (D66), Peter Kwint (SP), Christine Teunissen (PvdD), Barbara Kathmann (PvdA), Bart van den Brink (CDA), Laura Bromet (GroenLinks), Nicki Pouw-Verweij (JA21), Laurens Dassen (Volt), Caroline van der Plas (BBB), Olaf Ephraim (Groep Van Haga), Pieter Omtzigt, Gidi Markuszower (PVV), Nico Drost (ChristenUnie). Voorzitter: Vera Bergkamp (D66) Locatie: Thorbeckezaal. Commissie: commissie voor de Werkwijze. Tijdens de hoorzitting worden de volgende richtlijnen aangehouden: - Leden stellen gerichte vragen aan de genodigden, zonder inleiding. - Leden wordt de mogelijkheid geboden om door te vragen, waarbij 30 seconden per vraag als uitgangspunt dient. - Leden wordt nadrukkelijk in overweging gegeven voorafgaand aan de hoorzitting onderling inhoudelijke afstemming te zoeken, om herhaling van vragen te voorkomen. Activiteiten 1. Programma. 2. Brief van de oud-verkenners, mw. Jorritsma en mw. Ollongren, over de verkenningsfase tijdens het proces van de kabinetsformatie 2021/2022. 3. Brief van oud-Kamervoorzitter, mw. Arib, over de verkenningsfase tijdens het proces van de kabinetsformatie 2021/2022. ------------------------------------ Laatste video's: Compilatie: Kamervoorzitter Martin Bosma amuseert Kamer #3    • Compilatie: Kamer...   Tom van der Lee wordt een beetje boos om interruptie Renske Leijten over achtergehouden informatie    • Renske Leijten 'C...   Renske Leijten 'Zegt u nou dat wij géén mandaat hebben?' v Gideon van Meijeren    • Renske Leijten 'Z...   Renske Leijten vraagt Mark Rutte hoelang de afhandeling v.d. Toeslagenaffaire nog gaat duren    • Renske Leijten vr...   Na verwerking verschijnen alle livestreams in een afspeellijst;    • Eerdere livestreams   ------------------------------------

BRON: Tweede Kamer