Klimaatwaanzin op de troon

• maandag 31 juli 2023
  • Categorie: , , , , ,
  • Alle staats- en bedrijfsmedia in de EU roepen en schreeuwen over het warme weer in Europa.

30-7-2023

Het is hels, zeggen ze. Het is nog nooit zo warm geweest, willen ze ons doen geloven. De secretaris-generaal van de VN, Guterres, vertelt de wereld dat het “Tijdperk van Mondiaal Koken is aangebroken”. Aldus een man die lange tijd in verband is gebracht met beruchte pedofielen en onder wiens auspiciën als Portugese premier (1995-2002) het seksueel misbruik van minderjarigen in de zogenaamde Casa Pia tehuizen plaatsvond, schrijft Hans Vogel.

Op de weerkaarten die in de media worden getoond, zijn de gebieden met temperaturen boven de 35 graden Celsius bloedrood gekleurd. Nog maar een paar jaar geleden werden diezelfde temperaturen aangegeven met groene tinten, of hooguit geel. Er wordt geen melding gemaakt van sneeuwval in de Alpen op hoogtes boven de 1800 meter (een zeldzaamheid in de zomer). Ook is er in de media geen melding gemaakt van sneeuw die een paar weken geleden in Johannesburg is gevallen. Blijkbaar is dit een zeldzame gebeurtenis, zelfs in de winter op het zuidelijk halfrond. Ondertussen heeft recent onderzoek naar Antarctica aangetoond dat de ijskap in de periode 2009-2019 netto met meer dan vijfduizend vierkante kilometer is gegroeid.

Met andere woorden, de weerberichten, ooit het enige item in de media dat men kon vertrouwen, zijn net zo misleidend en leugenachtig als al het andere in het nieuws. We krijgen te horen dat het klimaat verandert en dat het allemaal onze schuld is. Daarom moeten we de autoriteiten vertrouwen en precies doen wat ons gezegd wordt. Anders zullen we een vreselijke dood sterven! Daarom vanaf nu geen barbecues meer. In de winter moeten we thuis een extra trui aantrekken, omdat we bij een normale kamertemperatuur overmatig moeten verwarmen, wat alleen maar bijdraagt aan de opwarming van de aarde!

Bovendien moeten we stoppen met het eten van vlees en in plaats daarvan insecten gaan eten. “Laat ze maar insecten eten,” hebben onze nobele leiders in hun luxueuze paleizen blijkbaar besloten. Alleen als we overschakelen op het eten van krekels en meelwormen, kunnen we misschien voorkomen dat onze planeet nog heter wordt. Onze machthebbers verzekeren ons dat “de meeste wetenschappers” het erover eens zijn dat menselijke activiteit ervoor zorgt dat de planeet steeds heter wordt. In zekere zin is dit een geruststellende gedachte, want blijkbaar is wetenschap dus democratisch. Als “de meeste wetenschappers” iets geloven, moet het wel waar zijn, want het zijn tenslotte wetenschappers! Maar omdat ze mensen zijn, kunnen ze zich ook vergissen. Dus misschien is antropogene klimaatverandering toch een non-issue!

Nog niet zo lang geleden verzekerden onze regeringen ons dat er een dodelijke ziekte heerste en dat het enige wat we konden doen om veilig te zijn, een vaccinatie tegen covid was. Nu wordt het steeds duidelijker dat sommige van die prikken meer kwaad dan goed deden. Het Moderna “vaccin” veroorzaakt hartproblemen bij één op de vijfendertig ontvangers. Het Pfizer-vaccin, dat nooit goed getest is, heeft meer dan 1200 bijwerkingen, variërend van ernstig tot zeer ernstig (inclusief overlijden!). Ons werd wijsgemaakt dat we de gevreesde ziekte niet konden verspreiden als we eenmaal gevaccineerd waren (maar dat konden we wel) en toen we gevaccineerd werden met covid, werd ons verteld dat de gevolgen “minder ernstig” waren. Het zou zeker “veel erger” zijn geweest als zo velen van ons die injecties niet hadden genomen.

In het verhaal over de opwarming van de aarde gebruiken de regeringen nu dezelfde argumenten en trucs die ze gebruikt hebben om de burgers tijdens de “pandemie” tot onderwerping te dwingen. Maar net als bij een keukenmes moet je het slijpen om het te kunnen blijven gebruiken. Het is nogal twijfelachtig of de trucs net zo effectief zullen werken als tijdens de Grote Covid Show. Zelfs een goochelaar moet zijn trucs van tijd tot tijd aanpassen. Regeringen daarentegen lijken zo zelfverzekerd en arrogant te zijn geworden dat ze denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen. Het is maar goed dat ze regel nummer één in elke wedstrijd en krachtmeting vergeten, namelijk dat je je tegenstander nooit moet onderschatten.

Ondertussen lijkt in Europa de door de VS en haar instrumenten zoals het WEF gewenste ineenstorting van staten volgens plan te verlopen. Frankrijk is nog steeds duizelig van de gevolgen van de golf van geweld die het land aan het begin van de zomer trof. In steden en dorpen in heel Duitsland organiseren boze en angstige burgers demonstraties waarover de media niet berichten; badplaatsen aan meren en zwembaden, ooit vredig en aangenaam, zijn veranderd in broeinesten van interraciale conflicten door het onaanvaardbare gedrag van bendes buitenlanders die nooit het land in hadden mogen komen. Reizen met de trein is in veel Europese landen gevaarlijk geworden voor echte, autochtone Europeanen, vooral voor vrouwen. Veel treinstations, vooral in de grotere steden, zijn gevarenzones.

Op 7 juli kondigde de Nederlandse premier Mark Rutte aan dat hij zich volledig uit de politiek zou terugtrekken, om de angel uit een geplande motie van wantrouwen in het parlement te halen. Een van zijn coalitiepartners had aangegeven bereid te zijn uit het kabinet te stappen. Vanaf dat moment is hij demissionair en, paradoxaal genoeg, in een positie die hem in staat stelt om als een dictator te regeren. Iemand moet immers de dagelijkse gang van zaken regelen en het land besturen, en Rutte kan niet meer weggestemd worden. Een van de dingen die hij zal beslissen, zonder dat hij daarvoor de goedkeuring van het parlement nodig heeft, is een decreet dat kinderen tussen één en twaalf jaar oud toestaat om voor euthanasie te kiezen.

In november zijn er nieuwe verkiezingen gepland en aangezien het gewoonlijk ongeveer een jaar duurt om een nieuwe coalitieregering te vormen, heeft Rutte zichzelf een carrièreverlenging van ruim een jaar gegeven. Nog nooit eerder hebben zo verrassend twintig van de 150 parlementsleden aangekondigd zich terug te trekken uit de politiek. Hieronder bevinden zich verschillende grote partijleiders en enkele zeer zichtbare en luidruchtige politici. Waarom deze plotselinge en massale terugtrekking? Wat weten zij dat het stemgerechtigde publiek niet weet?

Net als in veel andere “democratische” staten in het Westen is het parlementaire debat nogal betekenisloos geworden. Nu de partijdiscipline strikt wordt gehandhaafd, kan een regering die eenmaal aan de macht is, door niets verdreven worden, zeker niet door een debat in het parlement. Ministers die weigeren om vragen in het parlement te beantwoorden en daarbij wetten en regels overtreden, kunnen dat gewoon doen en hoeven nooit de consequenties onder ogen te zien. Dit is in de hele EU een gangbare praktijk geworden. Met andere woorden, wetteloosheid viert hoogtij.

Waarom zouden politici dan vrijwillig afstand doen van hun toegang tot de vleespotten en varkensvaten? Het lijkt erop dat er diepgaande systeemveranderingen op komst zijn. Moeten we naar Brussel kijken? De ongekozen apparatsjiks van de EUSSR in die vervloekte stad leiden een gecentraliseerde dictatuur. De meeste Europeanen hebben nog niet begrepen dat de nationale soevereiniteit in alle EU-lidstaten al lang niet meer bestaat en dat hun parlementen allemaal nep zijn. De EU is niet meer dan de politieke tak van de NAVO, en de NAVO is voor de VS wat de Attische Liga voor Athene was: een imperiaal controlemechanisme verkleed als een vrijwillige alliantie.

Het politieke toneel in Nederland wordt nu voorbereid op de stellaire verschijning van de heer Frans Timmermans, de corpulente in Nederland geboren EU “Commissaris voor Klimaatactie,” de Klimaatgek-baas. Deze man gaat zich kandidaat stellen voor een zetel in het Nederlandse parlement als leider van de nieuwe Sociaal-Democratisch-Groene Partij. Het behoeft geen betoog dat de heer Timmermans deze stap niet eens zou overwegen als hij er niet zeker van was dat hij zou winnen en de nieuwe premier zou worden. Binnenkort zullen ook andere EU-lidstaten regeringen krijgen die geleid worden door voormalige EU-commissarissen.

Als alles volgens plan verloopt, betekent dit dat de omvorming van de EU tot een kopie van de oude USSR voltooid is. Maar terwijl de leiders van de USSR min of meer de belangen van hun burgers voor ogen hadden (onderwijs en gezondheidszorg waren gratis en van goede kwaliteit), is de EUSR een dystopisch hellegat, geleid door psychopaten die denken dat ze god zijn. Ze hebben opzettelijk het onderwijs en de volksgezondheid vernietigd.

Zoals de USSR onder zijn eigen gewicht instortte, zo zal de EuSSR dat ook doen. Laten we hopen dat dit eerder vroeger dan later zal zijn.

Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

KLIMAAT DOSSIER

Frontnieuws.